Ford Focus Estate a primit un pachet de la Loder1899

De Sebastian Toma
Publicat Vineri, 22.06.2012
Nemţii de la Loder1899 au dezvoltat un pachet de tuning pentru versiunea Estate a lui Ford Focus. Pachetul complet pleacă de la 3.845 de euro, fără montaj sau vopsire.

Ford Focus Estate a primit un pachet de tuning de la Loder1899. Acesta include un pachet estetic realizat fie din fibră de sticlă, fie din fibră de carbon, o suspensie sport, evacuări sport şi modificări pentru motoarele supraalimentate. Clienţii pot comanda jante din aliaj cu diametre cuprinse între 17 şi 20 de inch, care se potrivesc de minune pe Focus fără nicio modificare, la fel cum este cazul celorlalte elemente ale pachetului. O jantă costă între 386 şi 553 de euro cu tot cu anvelopă, în funcţie de model, în timp ce pachetul de suspensie, menit să reducă garda la sol a lui Focus Estate, are un preţ de 169 de euro.

Loder1899 a dezvoltat o evacuare din oţel inoxidabil pentru Ford Focus Estate, aceasta fiind echipată cu ieşiri duble integrate în bara de protecţie spate. În timp ce şorţul spate costă 279 de euro, sistemul de evacuare are un preţ de 699 de euro. Spoilerul faţă are un preţ de 250 de euro dacă este realizat din fibră de sticlă, respectiv 489 de euro dacă este realizat din fibră de carbon.

Pragurile laterale costă 599 de euro – pentru versiunea din fibră de carbon, respectiv 249.90 euro pentru versiunea din fibră de sticlă. Tunerii oferă şi un set de lumini de zi cu LED-uri pentru noul Ford Focus Estate, care costă 221.58 euro.

Pentru creşterea performanţelor oferite de motor, cei de la Loder1899 solicită 849 euro pentru fiecare reprogramare a unităţii ECU. În cazul motorului 2.0 TDCi, cei de la Loder1899 promit o creştere a puterii de 55 CP, de la 140 la 195 CP, în timp ce cuplul maxim creşte cu 75Nm, de la 320 la 395 Nm. Viteza maximă a lui Ford Focus Estate urcă de la 207 la 220 km/h, în timp ce timpul 0-100 km/h este redus de la 8.9 la 8.4 secunde. Consumul mixt al versiunii Loder1899 a lui Ford Focus Estate 2.0 TDCI este de 5.0 litri la sută.

Via | Loder1899

Comentarii (5)

  • Nu vreau sa supar fanii, dar impresia este tot de masina cheap. S-a cam dus in jos calitatea materialelor la Ford!
    9 13
  • Focus e cea mai urata compacta din segment. Urata cu crengi!
    7 11
  • nissan
    Focus nu e urat deloc si are cea mai avansata tehnologie din clasa.
    Oricum vanzarile spun totul,Focus e pe locul 2 in lume,dupa Toyota Corolla in topul celor mai vandute masini din lume.
    13 6
  • nu sunt de`acord cu ce zic cei 2, primii 2.
    mie personal mi se pare focus o masina extrem de reusita, mult peste vechea generatie. au tot ce le trebuie, motoare, interior de calitate, 3 versiuni cu echipari generoase...
    doar la pret as putea comenta, asta pt ca poate nu`mi permit sa dau 20 000 eur pe o masina, in general.
    5 3
  • ceea mai buna alegere la clasa ei ...tinand cont de toate subtitlurile luate in considerare la orice analiza auto de specialitate !!!!
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru