Ford Focus 1.0 EcoBoost, cea mai mică motorizare oferită vreodată de Ford, a primit primul său pachet de tuning. Vorbim de un nou soft pentru unitatea ECU, realizat de englezii de la Superchips. Acesta duce motorul 1.0 de 125 CP şi 169 Nm la 147 CP şi 227 Nm fără nicio intervenţie mecanică şi fără schimbări asupra emisiilor de CO2 şi a consumului de carburant. În raport cu datele furnizate de fabrică, cei de la Superchips au descoperit că motorul 1.0 EcoBoost dezvoltă 127 CP în standard, deci pachetul lor aduce 20 CP şi 27 Nm în plus (în comparaţie cu cuplul maxim atins în regim de overboost).
Apariţia acestui pachet nu face decât să anticipeze viitoarele kit-uri de modificări mai serioase pentru 1.0 EcoBoost, care s-ar putea apropia destul de mult de linia care îl va obliga pe şofer să aleagă între performanţe şi fiabilitate. Până la apariţia versiunii de 180 CP a motorului 1.0 EcoBoost, care nu a fost confirmată oficial, vorbim de cel mai puternic 1.0 EcoBoost din lume.
Ne aşteptăm ca alţi tuneri europeni să dezvolte pachetele lor pentru 1.0 EcoBoost, clienţii urmând să aibă mai multe opţiuni pe masă până la jumătatea anului viitor, pe lângă tunerii locali. Motorul 1.0 EcoBoost din gama Ford este disponibil în gamele Focus, B-Max şi C-Max. Unitatea este produsă la fabricile din Koln şi Craiova, cea din urmă echipând doar versiunile EcoBoost ale lui B-Max. Unitatea 1.0 EcoBoost este şi marele câştigător al Engine of The Year 2012, obţinând prima poziţie la categoriile "Cel mai bun motor mai mic de un litru" şi "Cel mai bun motor nou".Via Carscoop
care masina e frumoasa pentru tine? era mai frumoasa generatia veche de focus pentru mintea ta, nu?
e chiar reusit la design exterior noul focus, mai ales botul agresiv. hatchbackul e putin mai ciudat din spate, dar in rest, sedanul si wagonul arata foarte bine.