Esential
68.630 | unitati Ford Fiesta au fost vandute in Europa in martie 2010. |
56.845 | unitati Volkswagen Golf au fost vandute la nivel european in luna martie a anului 2010. |
68.630 | unitati Ford Fiesta au fost vandute in Europa in martie 2010. |
56.845 | unitati Volkswagen Golf au fost vandute la nivel european in luna martie a anului 2010. |
Ford Fiesta a devenit cea mai bine vanduta masina la nivel european dupa ce l-a surclasat pe Volkswagen Golf. Ford a vandut 68.630 de unitati Fiesta in martie 2010, cu 25.8% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut si cu 11.785 de unitati mai mult decat numarul de Volkswagen Golf vandute in aceeasi luna. Totodata, cei de la Ford au vandut 140.496 de unitati Fiesta in perioada ianuarie-martie 2010, cu 21.7% mai multe decat in aceeasi perioada a anului trecut, in timp ce numarul de unitati VW Golf vandute a fost de 135.048, cu 10.4% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Cea mai insemnata crestere a vanzarilor a fost realizata de Opel Astra, care a crescut cu 42.9 procente in luna martie la nivel european. Pe piata din Marea Britanie, noul Astra a crescut cu 75.9 procente in luna martie, fiind cel de-al treilea model in topul vanzarilor. Spre deosebire de celalalte doua modele, vanzarile lui Opel Astra au crescut semnificativ gratie lansarii noii generatii a acestui model, respectiv Astra "J".
In materie de vanzari pe marci, Ford este lider de clasament in martie cu 169.871 de unitati, urmat de Volkswagen cu 168.053 si Renault cu 130.748. Pe locul patru vine Opel cu 123.466 unitati si Peugeot cu 116.732 unitati. Locul cinci al clasamentului este ocupat de Fiat, cu 108.458 de unitati, fiind ultimul producator din aceasta lista cu peste 100.000 de unitati vandute in martie 2010.Cea mai mare piata auto din Europa este piata din Marea Britanie, urmata de piata din Germania si piata din Franta. In total, in luna martie 2010 s-au vandut 1.647.584 de unitati pe piata din Europa, in timp ce in martie 2009 s-au vandut doar 1.500.594 de unitati. Astfel, piata auto din Europa a crescut cu 9.8% intr-un an, in ciuda faptului ca programele de innoire ale parcurilor auto si-au terminat fondurile inca din toamna anului 2009.
Via | JatoDynamics
"Se anunta o disputa interesanta intre posesorii de golf 4 tdi 98´ cu numere de bulgaria sustinuti de cei cu golf 5 tdi candywhite 1.6/1.9 tdi cu plafon negru foliat si jante de tabla cu capace, si posesorii de clyo symbol respectiv renault megane 1.5 dCi cu motoare de logan si materiale care se exfoliaza la 50 de mii de km."
Daca aveai VW te trageau in ţeapă :D
Astra incepe sa fie apreciata,
La fel e si la Opel Corsa: intra 5 persoane din care 3 somalezi si 2 etiopieni fiecare cu cutia lui de chibrituri bagaj.
Dar e la fel de mare precum Tico sau Matiz, si toti stim ca Tico, cel putin, era extrem de versatil (erau si pe taxi).
Tendinta continua spre masini de volum mic si consum si mai mic.
Apreciez un motor de 6 litri dar chiar si diesel sau CNG (GPL) te usuca la buzunar (vorbesc de cei neinscrisi in partid).
Inainte de aparitia noului Polo, Fiesta se gasea ( dupa aprecierile celor care au testat masina ) pe un loc fruntas in clasa din care face parte. Dupa cat se pare, aprecierile plaseaza acum pe primul loc noul Polo, urmat pe locul 2 de Fiesta.
In ceea ce priveste primele doua clasate, desi Polo este ceva mai bine vazut si apreciat, cred ca Fiesta se situeaza foarte aproape de acesta. Poate si de aceea sunt aceste cresteri importante la vanzari, noul Fiesta aducand un aer proaspat, chiar exotic in clasa, fata de ceva mai conservatorul Polo. Cred ca Polo a castigat pe merit recentul titlu si puncteaza la anumite capitole, cum ar fi motoarele TSI de cilindree mica si putere ceva mai mare decat cele de pe noul Fiesta, sau tinuta de drum ceva mai elaborata, dar personal as opta pentru modelul celor de la Ford.
In spate ai dreptate, este putin inghesuit, dar hei, sa nu uitam ca este totusi un supermini, si am vazut small family caruri la fel de mici ca un supermini in spate.