Ford facuta K.O

De Robert Gherghe
Publicat Miercuri, 01.11.2006
Brandurile de lux ale companiei Ford au inregistrat pierderi semnificative in acest an. Principalele cauze sunt legate de calitatea modelelor scoase de aceste marci.
Problemele gigantului Ford nu se opresc doar la divizia americana. Marcile de lux detinute de Ford, Land Rover si Jaguar, au fost lovite de situatia in care se afla compania mama si au inregistrat pierderi inainte de impozitare de peste 590 milioane de dolari.

Problemele de calitate inregistrate la modelele Land Rover si Jaguar au contribuit semnificativ la pierderile totale consemnate de Premier Automotive Group (PAG), grup care cuprinde si marcile Volvo si Aston Martin. Rata de pierderi pentru PAG a crescut de cinci ori in acest an , fata de suma de 108 milioane dolari inregistrata anul trecut.

Alte cauze semnificative pentru aceste cifre dezastruoase sunt costurile legate de reparatii sau costurile publicitare. Alan Mullaly, noul CEO Ford, a declarat ca nu exclude vanzarea brandurilor aditionale.

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru