Peste 1500 de exemplare Ford F-150 Raptor vor fi rechemate în service din cauza unei probleme la roți. Mai precis, piulițele roților nu au fost strânse corespunzător din fabrică, iar asta poate duce la desprinderea roților în mers.
Această problemă afectează exemplarele F-150 Raptor construite în intervalul 19 aprilie - 11 august 2022 și care sunt dotate cu anvelopele de 37 de inch.
Problema ar fi fost descoperită în aprilie, atunci când o unealtă automată de strângere a piulițelor a fost setată greșit. În loc ca roțile să fie strânse la 200 Nm, acestea au fost strânse la 170 Nm. Din 477 de exemplare verificate, 236 dintre ele au fost găsite cu piulițele incorect strânse.
Evident, problema va fi rezolvată prin strângerea corectă a piulițelor. Reparația va fi gratuită.
via Motor1
Se poate intampla, cauzele sunt multiple, noroc ca este doar o scapare usor de remediat. Partea nasoala este ca daca treaba asta se intampla la varful lor de gama practic la produsul lor cel mai complex, la care se presupune ca se acorda cea mai mare atentie si pe care cer cei mai multi bani, va dati seama cat de slab fabricate sunt seriile mai ieftine... jale, nu degeaba lumea le huleste pe aici. Eu ultima data cand m-am fript cu Forduri a fost cu Focus II si de atunci am renuntat complet la orice altceva si am trecut la japoneze, non premium, Mazda, Toyota si Suzuki mai precis, ca eu nu sunt adeptul marcilor de lux si opulentei inutile. M-ar mai interesa si Honda pe viitor. Ciudat ca Mazdele care la vremea aia erau fabricate pe platforma C de Ford cu aproape aceleasi componente, nu aveau problemele Fordurilor, iar asamblarea era incomparabil mai ingrijita. Asta spune multe despre calitatea procesului de productie. In ziua de azi uitati-va la calitatea asamblarii si materialelor de la Puma, Focus sau Fiesta, penibile, la nivel de Solenza din 2002, masini noi noute cu clipsuri de prindere lipsa, etichete lipsa, plastice de interior care scartaie la cea mai usora presare, elemente de finisaj interior cu doar o singura picatura de adeziv in mijloc pe care le dezlipesti ca pe stickerele de copii, eu inteleg reducere de costuri, dar in halul asta este inadmisibil. Pai de aia vand chiar si in Romania marcile japoneze si coreene de rup, iar alea europene s-au scufundat de tot. Si pana nu isi revin in simtiri sa recunoasca ca au probleme grave si sa miste ceva, tot acolo jos vor ramane.