Ford Evos Concept prefigurează viitorul Mustang
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ford Mustang va renunţa la aspectul retro pentru următoarea generaţie, conceptul Evos urmând să inspire următorul model sport al mărcii americane, anunţă Wall Street Journal. Cea de-a şasea generaţie a lui Mustang va păstra grila faţă şi blocurile optice ale modelului clasic, dar surse din cadrul mărcii Ford spun că asemănările dintre cele două modele se termină aici. Potrivit sursei citate de Wall Street Journal, noua generaţie a lui Mustang este o copie fidelă a conceptului Ford Evos, un studiu de design prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt.
Ford ar putea renunţa la aspectul retro al lui Mustang dintr-un motiv simplu – vrea să atragă clienţii "generaţia Y". Prin generaţia Y ne referim la cei născuţi între 1980 şi 1999, circa 80 de milioane de persoane. Aspectul retro al lui Mustang era apreciat de generaţiie precedente de clienţi, care au început să aleagă alt gen de automobile. Rivalii de la General Motors trec şi ei prin aceeaşi dilemă morală pentru următorul Camaro, dar cei de la Chevrolet se gândesc în continuare dacă să apeleze la istorie sau să realizeze o formă complet nouă.
Conceptul Ford Evos reprezintă următorul pas al limbajului de design Kinetic şi era văzut ca succesorul moral al celebrului Capri. Evos este un Coupe 2+2, iar această configuraţie a fost aleasă deoarece designerii Ford au considerat că altă versiune de caroserie ar fi sugerat un succesor direct al vreunui model din gama actuală.
"Evos este prescurtarea de la "evoluţie". Ne-am uitat la modelele Kinetic şi am încercat să le simplificăm.", spune Stefan Lamm, designer-ul exterior al acestui concept. Lamm este şi designer-ul celei de-a doua generaţii a lui Ford Focus RS. Potrivit lui Lamm, partea frontală a lui Evos va fi noua "faţă" a viitoarelor modele Ford, iar aceasta va fi potrivită pentru toată gama dacă dimensiunile sale vor fi adaptate corect.Via | Turbo.fr
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ford in Romania
-
Ford C-Max (2014-prezent) Preţ: 17.550 - 23.550 €
-
Ford Ecosport Preţ: 15.400 - 23.650 €
-
Ford Edge Preţ: 41.850 - 48.600 €
-
Ford Fiesta Preţ: n/a - 24.050 €
-
Ford Fiesta Active Preţ: 15.650 - 19.300 €
-
Ford Focus Preţ: n/a - 28.450 €
-
Ford Focus RS Preţ: 37.000 €
-
Ford Focus Sedan Preţ: 18.000 - 23.950 €
-
Ford Focus Wagon Preţ: n/a - 29.300 €
-
Ford Galaxy Preţ: 34.600 - 38.950 €
-
Ford Grand C-Max (2014-prezent) Preţ: 18.800 - 24.800 €
-
Ford Ka+ Preţ: 8.800 - 10.100 €
-
Ford Kuga facelift Preţ: 20.900 - 36.150 €
-
Ford Mondeo (2014-prezent) Preţ: 23.700 - 39.100 €
-
Ford Mondeo Wagon (2014-prezent) Preţ: n/a - 40.100 €
-
Ford Mustang Bullitt Preţ: 50.800 €
-
Ford Mustang Convertible facelift Preţ: 42.800 - 50.800 €
-
Ford Mustang facelift Preţ: 38.800 - 46.800 €
-
Ford Ranger Preţ: 26.245 - 44.047 €
-
Ford S-Max Preţ: 26.650 - 35.000 €
-
Ford Tourneo Connect (2013-prezent) Preţ: 18.612 - 26.548 €
-
Ford Tourneo Courier Preţ: 13.400 - 17.888 €
-
Ford Tourneo Custom Van (2012-prezent) Preţ: 35.718 €
-
Ford Transit Preţ: 25.792 €
-
Ford Transit Connect (2013-prezent) Preţ: 16.380 - 18.860 €
-
Ford Transit Custom Cargo (2013-prezent) Preţ: 24.792 €
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
ar trebui sa se foloseasca de faruri full led
Ford ar face o greseala.
O sa fie grovaz dar cred ca ar trebui sa lase numele Mustang sa moara in pace.