Ford este in tratative cu Changan Auto pentru vanzarea Volvo
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ford ar putea vinde Volvo catre chinezii de la Changan Auto. Desi initial zvonurile prezentau tratative intre Ford si Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC), se pare ca americanii negociau de fapt cu partenerul chinez Changhan Automobile Group.
Pentru ca acestia sa poata produca masini pe continentul asiatic, cele doua companii trebuie sa formeze un parteneriat de tip joint-venture. Ford are deja un parteneriat de acest tip cu Changan Automobile Group, acesta derulandu-se inca din anul 2001. Compania chineza pastreaza legaturi stranse atat cu Suzuki cat si cu Mazda.
Intre timp, situatia la Volvo se agraveaza. In urma discutiilor cu sindicatele, Volvo va concedia 4.616 angajati, cu 1.400 mai putin decat era prevazut intial.
Changan Automobile construieste Focus sedan pentru piata locala si este al saselea producator auto din China. Chinezii nu se grabesc sa cumpere Volvo deoarece a scazut cererea chiar si pe piata interna. Cunoscuta pentru cresterea subita din ultima perioada, piata auto din China a suferit o scadere ceea ce provoaca probabil neliniste in randul analistilor economici chinezi.
In cursul zilei de azi oficialii Ford au negat tratativele cu chinezii de la Changan Auto. Oficialii companiei americane refuza sa comenteze zvonurile cu pretextul ca nu vor sa dea apa la moara speculatiilor. Asadar, posibilul cumparator Volvo ramane inca necunoscut.
Via | MotorAuthority
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Grupul Volkswagen și-a propus să vândă 15% din acțiunile mărcii Traton, un producător de camioane. Tranzacția va avea loc în prima jumătate a acestui an și ar urma să valoreze aproximativ 2 miliarde de euro. (23.01)
-
Analiștii Brand Finance au concluzionat că Toyota este cel mai valoros brand auto. În topul constructorilor de automobile, niponii sunt urmați de Mercedes-Benz și de Grupul Hyundai. (22.01)
-
Fiat a fost, și în 2024, cea mai vândută marcă a gigantului Stellantis, pentru al patrulea an consecutiv. La nivel global, italienii au comercializat peste 1.2 milioane de mașini. (22.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Toyota este cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și Grupul Hyundai, pe podium
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- Primele imagini neoficiale cu Mercedes-Benz Clasa S Coupe
- Ce debutează prin alte părți: MG Majestor este un SUV, cu o lungime de 5 metri, pentru India
Comentarii (1)