Ford Ecosport facelift, maşina care se va produce la Craiova din 2017, va primi un design mai agresiv şi ar putea avea tracţiune integrală

de Daniel Popescu
Marti, 01.11.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford Ecosport va primi un facelift la sfârşitul acestui an care va include elemente de design de la Kuga şi Edge şi sistemul multimedia Sync 3. Nu este exclusă nici apariţia unor versiuni cu tracţiune integrală.

Ford mizează pe un reviriment puternic al crossover-ului Ecosport în următorii ani, motiv pentru care pregăteşte deja lansarea unui facelift.

Acesta va fi dezvăluit publicului până la sfârşitul acestui an, iar primele informaţii oficiale furnizate de Ford indică faptul că faceliftul va prelua o serie de elemente de design de la modelele Kuga şi Edge.

De altfel, o serie de imagini spion realizate în ultimele luni au indicat un împrumut al farurilor fratelui mai mare Edge pentru partea frontală, chiar dacă partea din spate va rămâne în mare parte neschimbată. O altă noutate va fi sistemul multimedia Sync 3, care va fi adoptat de toate modelele Ford de acum înainte.

Urmareste Automarket
Din punct de vedere tehnic, este foarte posibil ca Ecosport să păstreze actuala gamă de motorizări: unitatea cu 3 cilindri de 1.0 litri şi cea cu 4 cilindri de 1.5 litri, ambele pe benzină, vor fi acompaniate de motorul diesel de 1.5 litri.
Principala noutate la acest capitol ar putea fi tracţiunea integrală, iar Jeremy Schofield, directorul de comunicare al Ford, nu a exclus această variantă. "15% dintre SUV-urile de segment B sunt cu tracţiune integrală. Este o proporţie, mică, dar semnificativă", explică el, fără să intre în alte amănunte cu privire la acest subiect.

Ford EcoSport facelift va fi produs la uzina pe care constructorul american o deţine în România la Craiova începând cu toamna anului 2017. Modelul Ford se luptă pe piaţă cu Renault Captur, Nissan Juke, Opel Mokka sau Peugeot 2008 într-un segment extrem de popular în Europa şi în lume. De altfel, specialiştii din industrie se aşteaptă la un volum total de 1.500.000 de SUV-uri de segment B vândute global în cursului anului 2017.

Via Autocar

Comentarii (8)

  • Dumitru
    Ce interesant ca atunci cand trebuie sa descrie evolutia estetica a unui model in raport cu predecesorul sau, orice ziarist auto se simte obligat sa spuna ca "prospatura" are un design "mai agresiv".

    Saraca limba romana... Pariem ca, peste ceva timp, si despre viitorul Ka se va scrie ca are "un design mai agresiv" decat cel actual? :)
    12 0
  • Pot sa-i puna si coltzi de Dracula si tot non-agresiv o sa fie modelul asta destinat Indiei / Braziliei.
    Mai clar, fara aparentza dinamica... obligatorie pe pietele cu gusturi estetice mai evoluate, chiar daca pt SUV-crossovere "dinamica" pare un oximoron.

    Si mai clar: proportiile schioapata evident la EcoSport - una din cele mai nefericite combinatii intre inaltime excesiva si roti mici, cu aripi / bosaje asemenea (repet detaliul asta, fiindca un ex-comentator de-aici sustinea - gresit - ca "rotile se mai rezolva".)

    Nici vorba insa-n cazul aripilor subdimensionate, care limiteaza si dimensiunile jantelor after-market.

    ...Nu ma mai intreb totusi de ce oare Ford "rezerva" Craiovei cele mai putin cerute / vandute modele, ca sa nu le zic nasparlii :-) (apropo: B-Max-ul o continua sa fie produs dupa 2017 ?), ca oricum n-o sa primim vreun raspuns de la nimeni.
    18 1
  • http://www.autoblog.com/2016/04/25/ford-ecosport-spy-shots-us/
    1 0
  • Sfatul meu e ca fanii Ford sa astepte a urmatoarea generatie. Trax-ul Chevy e mult peste la majoritatea capitolelor, nu mai zic de Mokka/Encore. De precizat ca in SUA nici nu se vinde... In Europa cred ca in momentul de fata 2008 facelift e cea mai buna optiune. Asta o zic dupa ce l-am vazut la SIAB si am citit/vizualizat o groaza de recenzii pe net legate de clasa respectiva.
    3 2
  • barcile sunt agresive?
    in ziua de azi, toate masinile arata ori ca o barca ori ca un sicriu supradimensionat.
    3 4
  • Cred că-l vor produce la noi doar ca să mai tragă niște bani de la guvernul României, pentru că n-are nicio șansă în fața lui Suzuki (SX4 ori Vitara) ori Renault Captur sau alte mărci care oferă un raport preț/calitate mai avantajos.
    3 2
  • Alt facelift? I-au mai facut unul cand eu eliminat roata de rezerva de pe usa portbagajului. Astia chiar nu vad ca masina e un esec? Insista asa prosteste.
    Si cum sa-i puna 4x4 daca n-a avut pana acum? Dintr-o data platforma suporta 4x4?
    3 2
  • @Andy

    Traxul nu se mai comercializeaza in Romania. Cat despre Mokka, pot fo de acord cu tine.... Insa bara aceea fata incredibil de joasa transforma drumuri rele accesibile cu Loganul in adevarate trasee offroad pentru suvulutul Opel... Stiu ca e o chestie subiectiva dar mi se pare mult mai solid si simplu SUV-ul celor de la Ford.

    @Tibi

    Inca de la lansare cei de la Ford au anuntat o versiune 4x4 pentru masina asta... Legat de ultima intrebare... Nici Captur nu a fost disponibil in varianta 4x4 dar pentru ca piata rusa a cerut o asemenea dotarea francezii s-au conformat si acum produc una.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru