Ford mizează pe un reviriment puternic al crossover-ului Ecosport în următorii ani, motiv pentru care pregăteşte deja lansarea unui facelift.
Acesta va fi dezvăluit publicului până la sfârşitul acestui an, iar primele informaţii oficiale furnizate de Ford indică faptul că faceliftul va prelua o serie de elemente de design de la modelele Kuga şi Edge.
De altfel, o serie de imagini spion realizate în ultimele luni au indicat un împrumut al farurilor fratelui mai mare Edge pentru partea frontală, chiar dacă partea din spate va rămâne în mare parte neschimbată. O altă noutate va fi sistemul multimedia Sync 3, care va fi adoptat de toate modelele Ford de acum înainte.
Din punct de vedere tehnic, este foarte posibil ca Ecosport să păstreze actuala gamă de motorizări: unitatea cu 3 cilindri de 1.0 litri şi cea cu 4 cilindri de 1.5 litri, ambele pe benzină, vor fi acompaniate de motorul diesel de 1.5 litri. Principala noutate la acest capitol ar putea fi tracţiunea integrală, iar Jeremy Schofield, directorul de comunicare al Ford, nu a exclus această variantă. "15% dintre SUV-urile de segment B sunt cu tracţiune integrală. Este o proporţie, mică, dar semnificativă", explică el, fără să intre în alte amănunte cu privire la acest subiect.Ford EcoSport facelift va fi produs la uzina pe care constructorul american o deţine în România la Craiova începând cu toamna anului 2017. Modelul Ford se luptă pe piaţă cu Renault Captur, Nissan Juke, Opel Mokka sau Peugeot 2008 într-un segment extrem de popular în Europa şi în lume. De altfel, specialiştii din industrie se aşteaptă la un volum total de 1.500.000 de SUV-uri de segment B vândute global în cursului anului 2017.
Via Autocar
Saraca limba romana... Pariem ca, peste ceva timp, si despre viitorul Ka se va scrie ca are "un design mai agresiv" decat cel actual? :)
Mai clar, fara aparentza dinamica... obligatorie pe pietele cu gusturi estetice mai evoluate, chiar daca pt SUV-crossovere "dinamica" pare un oximoron.
Si mai clar: proportiile schioapata evident la EcoSport - una din cele mai nefericite combinatii intre inaltime excesiva si roti mici, cu aripi / bosaje asemenea (repet detaliul asta, fiindca un ex-comentator de-aici sustinea - gresit - ca "rotile se mai rezolva".)
Nici vorba insa-n cazul aripilor subdimensionate, care limiteaza si dimensiunile jantelor after-market.
...Nu ma mai intreb totusi de ce oare Ford "rezerva" Craiovei cele mai putin cerute / vandute modele, ca sa nu le zic nasparlii :-) (apropo: B-Max-ul o continua sa fie produs dupa 2017 ?), ca oricum n-o sa primim vreun raspuns de la nimeni.
in ziua de azi, toate masinile arata ori ca o barca ori ca un sicriu supradimensionat.
Si cum sa-i puna 4x4 daca n-a avut pana acum? Dintr-o data platforma suporta 4x4?
Traxul nu se mai comercializeaza in Romania. Cat despre Mokka, pot fo de acord cu tine.... Insa bara aceea fata incredibil de joasa transforma drumuri rele accesibile cu Loganul in adevarate trasee offroad pentru suvulutul Opel... Stiu ca e o chestie subiectiva dar mi se pare mult mai solid si simplu SUV-ul celor de la Ford.
@Tibi
Inca de la lansare cei de la Ford au anuntat o versiune 4x4 pentru masina asta... Legat de ultima intrebare... Nici Captur nu a fost disponibil in varianta 4x4 dar pentru ca piata rusa a cerut o asemenea dotarea francezii s-au conformat si acum produc una.