Fabrica Ford din Craiova va opri producţia pentru mai multe zile în decursul următoarelor două luni pentru a-şi regla stocurile în raport cu cererea pentru B-Max. Secţia de producţie motoare nu are nicio pauză planificată.
Esential
40
de zile cumulate de oprire a producţiei a avut fabrica Ford din Craiova în 2013.
Ford România va opri temporar producţia la fabrica din Craiova pentru a regla diferenţa dintre cotele de producţie şi cererea din piaţă. Potrivit colegilor de la 0-100.ro, producţia de vehicule va fi oprită timp de trei zile în aprilie, de opt zile în luna mai şi de nouă zile în luna iunie.
În total, în primul trimestru al anului curent, numărul de zile în care producţia de vehicule la Ford Craiova este oprită ajunge la 31. Între timp, la secţia de motoare a fabricii Ford din Craiova, unde sunt produse motoarele 1.0 EcoBoost şi
1.5 EcoBoost, nu sunt planificate opriri ale producţiei, motoarele respective fiind livrate la mai multe uzine Ford din străinătate.
Săptămâna 1.0 Ecoboost: test de consum cu cel mai în vogă motor Ford
În ciuda faptului că
Ford B-Max este unul dintre cele mai bine vândute modele din nişa de care aparţine, producţia depăşeşte cererea în anumite luni.
Cadenţa uzinei de vehicule Ford Craiova este de 370 unităţi B-Max pe zi, pe când fabrica de motoare produce peste 1.000 de propulsoare pe zi.
În decursul anului precedent, Fabrica Ford din Craiova a avut producţia oprită pentru o perioadă cumulată de 40 de zile. Producţia de motoare a fost oprită în Craiova pentru o perioadă cumulată de 15 zile. Cu toate acestea, Ford a celebrat recent producţia motorului EcoBoost cu numărul 250.000 la fabrica sa din Craiova, la doi ani de la introducerea acestor propulsoare în fabricaţie, iar uzina din Bănie a
produs B-Max-ul cu numărul 100.000 la începutul anului curent.
"Deşi Ford B-MAX rămâne unul dintre modelele cel mai bine vândute din segmentul său, cererea la nivel european pentru monovolumele din clasa mică a scăzut. Ca urmare a acestui fapt, Ford Romania îşi reajustează volumele de producţie pentru modelul B-MAX şi are în plan oprirea activităţii în Secţia de Operaţiuni Vehicule timp de 8 zile în luna mai, respectiv 9 zile în luna iunie. În ceea ce priveşte Secţia de Producţie Motoare, nu anticipăm zile făra producţie în lunile mai şi iunie. Vom continua să monitorizăm situaţia şi să ne adaptăm volumele de producţie la cererea din piaţă.”, au declarat reprezentanţii Ford România.
Ford va încheia sponsorizarea UEFA Champions League
Una dintre soluţiile cerute de liderii sindicali care reprezintă muncitorii de la Ford Craiova era introducerea unui al doilea model în producţie la această fabrică. Presa germană sugera posibilitatea construirii lui Ford Fiesta în România, dar această informaţie nu a fost nici confirmată, dar nici infirmată de reprezentanţii Ford România.
Poziţia oficială a reprezentanţilor Ford în privinţa acestui subiect nu vizează mutarea producţiei la fabrica din Craiova, concentrându-se pe necesitatea unor discuţii cu sindicaliştii uzinei din Koln, care vor avea loc ulterior, în vederea eficientizării costurilor de la fabrica respectivă.
Via 0-100.ro | Ford
Comentarii (0)