Angajaţii Ford Craiova vor fi plătiţi cu 80% din salariul de bază pe perioada de întrerupere a producţiei. Aceeaşi procedură a fost derulată şi în cadrul opririlor precedente ale producţiei de la fabrica Ford din Craiova, derulate în septembrie, octombrie şi noiembrie, anul curent.
În fiecare zi, fabrica Ford din Craiova construia 1.000 de motoare şi 370 de autovehicule.Încă de la prima oprire a producţiei la uzina Ford din Craiova, sindicaliştii solicitau introducerea a celui de-al doilea model pe liniile de fabricaţie. Sindicaliştii spun că ar fi fost potrivit un automobil de volum, nu unul de nişă, cu care ar putea să regleze mai uşor sincopele de producţie de la Fabrica de Maşini. La vremea respectivă, oprirea producţiei a avut loc doar la secţia de autovehicule, dar a fost extinsă între timp şi la secţia motoare, care produce pentru mai multe fabrici ale producătorului american, unităţile ajungând să fie livrate în SUA, China, Spania şi Mexic. Uzina din Bănie produce motoarele 1.0 şi 1.5 EcoBoost, blocurile motor fiind trimise de la fabrica Ford din Koln (Germania) şi echipate complet şi finisate de secţia de motoare din Craiova.
Via Mediafax
Cu siguranta ford va fabrica si un al doilea model la craiova ..dar aveti putinanrabdare ..ca deabea au un an si ceva decat produc in serie !