Ford plănuieşte să depăşească perioada financiară dificială prin care a trecut în ultimul an în Europa cu o nouă campanie publicitară. Aceasta va debuta oficial în cadrul finalei de fotbal UEFA Champions League, acolo unde Ford este printre sponsorii principali.
Noua campanie va avea în prim plan noile tehnologii inovative pe care americanii le propun pe modelele lor. Fiecare membru al gamei va fi prezentat alături de o tehnologie nouă ”pentru a permite publicului să perceapă brandul Ford ca fiind diferit de competitorii săi”, după cum susţine Elena Cortesi, directorul comunicării pe reţele sociale al Ford Europa.
Printre actorii campaniei se va afla şi noul Fiesta facelift. Acesta va fi prezentat alături de funcţia de conectare a telefonului mobil prin sistemul SYNC. Americanii vor încerca să evidenţieze uşurinţa conectării unui telefon pentru a putea ajunge la publicul european cu vârste între 18 şi 44 de ani. Vor fi ţintiţi însă tinerii şi femeile, categorii predispuse la a-şi schimba opinia despre un anumit brand auto după asemenea campanii de promovare.
Ford intenţionează să mărească bugetul său de publicitate în perioada care urmează. Investiţiile în campaniile TV vor fi menţinute la acelaşi nivel până în 2014, urmând ca apoi să îşi concentreze atenţia asupra platformelor digitale. Acestora le-a fost alocat 15% din buget în 2012, 25% anul acesta, urmând ca din 2014 să le revină 35%.Ford speră să depăşească perioada nefastă pe care o traversează şi pierderile estimate pentru acest an: 2 miliarde de euro. În luna martie, în contextul unei scăderi cu 10% a pieţei europene şi vânzările Ford au continuat să scadă, atingând o valoare de 224.883 de unităţi, cu 20% mai mică decât în aceeaşi perioadă a anului trecut.
via automotivenews
Daca nu ai constientizat pana acum, acum doi ani a aparut noul Focus, o masina excelenta, si acum un sfert de an, noul Kuga, si mai toate masinile de dupa 2009 au fost imbunatatite semnificativ.
Noul Ford Ranger = 5 stele EuroNCap, noul standard printre Pick-Up-uri
Ford Transit Custom = 5 stele EuroNCap printre alte dubite cu 3 stele...
Ce induce in eroare este consola central umflata cu comenzile climatizarii impinse spre motor si ecranul de 0.00001 inci, greu de accesat de catre sofer -- Toata lumea a mentionat asta in teste, dar Ford se incapataneaza sa schimbe asta... (imagine de marca, auzi) -- spre deosebire de stilul Opel, care are un bord cat de cat omenesc, si usor accesibil