- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Intern
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Ford B-Max s-a lansat în România la un preţ special: 13.400 de euro
Ce pret special pentru piata din romania de rahat (turcesc).
13400 e fara aer conditionat. Cu AC (si MP3 la pachet) e 14400. Deja Meriva si C3 sunt mai ieftine (si nici nu se fac la noi in tara).
In plus la 15400 iau din Germania (cu TVA platit ciu tot) Ford C Max cu aer conditionat, acelasi nivel de echipare, adica Ambiente.
Diferenta de doar 900 de Euro!!! Si e in Germania!!! In Romania nu importa C-MAx Ambiente ca sa nu-l canibalizeze.
Unde este pretul special pentru Romania domnii mei marketeri de la Ford???
Şi pentru că orice model are nevoie de o ofertă de lansare, Ford propune gratuit un pachet ce ar costa în mod normal alţi 1000 de euro. Aşadar, B-Max beneficiază şi de aer condiţionat manual şi radio CD cu MP3.
In fine, am rude care lucreaza pt Ford intr-un mod indirect.
Pozitionarea asta de pret ma dezamageste rau de tot. Cum ziceam mai sus se spunea ca o sa fie "pret special de Romania" si s-a dovedit a fi pret normal de Europa :(
- un pitic de-al meu e ca nu se poate comanda optional cu faruri cu descarcare in Xenon. Eu, unul, le consider echipare de siguranta.
A dezvoltat Ford un motor 1500cmc si unul 1600cmc, amandoua diesel? Cum naiba?
Lodgy 1.2 115 cp fabricat in Maroc la un pret de ....13 1000 de euro .....Si acum vedeti de ce esp-ul nu a fost pus din standard ........daca vrei esp mai adaugi 300 euro ,daca ma vrei si navigatie mai dai 300 euro .......si rezultatul DACIA Lodgy 1.2 115 cp echipare laurate pret 13100 +cele doua dotari un pret final 13700 de euro ....... si intreb Ce alegem ?????....
Astia de la Ford chiar ne cred prosti? Cum sa consideri pachet special jantele de otel??? ha ha ha :))
Pe fiesta motorul de 1.4 are 96 de cai pe bmax are 90 .. WTF ??
Dieselul ala de 1.5 nu stiu de unde l-au scos ...ca nu gasesc nimic despre el . Ford si Psa fac motoare diesel doar de 1.4 / 1.6 / 2.0 etc..
nu ma impresioneaza cu nimik.......usile cu deschidere in sens opus....nu cumpara romanii masina pt. treaba aia......
Citroen C3 Picasso imi place mai mult ca design......e mai coool.....si pe langa este mult mai spatioasa la interior........un adevarat mini-monovolum...preturile sunt cam aceleasi....+/- 500 euro....
Trebuie sa ne aliniem si noi la noua tehnologie, ma bucur ca Ford e deschizator de drumuri, stie ce face. Sper ca asteptariele sa fie pe masura, si din partea clientilor si din partea Ford, ca sa mai ramana la noi in tara.
Succes, abia astept sa-l vad pe sosele :)
Usa culisanta e destul de groasa, deci nu poti sa te apropii fara sa topai putin ianite... l-am vazut pe nea caisa de la Ford cand a facut prezentarea.
Cu siguranta o mare parte din clienti nu sunt incantati de lipsa montantului B, din cauza asta nu cred ca o sa aiba mare succes masina in tarile sa le zic din est (unde lumea este mai conservatoare).
Oricum masina nu se compara la calitate cu Lodgy sau alte gunoaie facute de dacia (da, pretul la dacia e mai mic dar si tehnologia e cu mult mai "slaba"). Uitat-va numai la cum sunt croite scaunele ..sa nu mai zic de bord ..etc.
Ca dovada o sa fie testul euroncap.
Toata lumea nu intelege ca Dacia e o masina sumpa pt ceea ce ofera. De moment de pretul la lodgy e 11500 (asa spunea cineva mai sus ..nu am verificat) cu siguranta merita b-max-ul 2000 euro in plus.
Luand acest aspect in calcul , pe piata auto a masinilor noi din tara, se afla doi mari producatori ( chiar foarte mari producatori ) ce impun respect prin produsele pe care le ofera.
Legat de B-Max este un model de admirat.
Ce m-a impresionat:
- finisajele bordului
- volumul relaxat din interior
- motorul
- facilitatile create prin verstilitatea banchetelor
- portbagajul suficient pentru clasa din care face parte
- gama cromatica utilizata atat in interior cat si in exterior
- finisajul volanului
Ma astept ca atunci cand se va organiza si in Brasov o expozitie a producatorilor Auto , sa pot arunca o "ocheada" si sub capota.