Ford B-Max s-a lansat în România la un preţ special: 13.400 de euro
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ford deschide astăzi un capitol important în România. Constructorul american a lansat pe piaţa autohtonă cel mai nou model al său, ce urmează a fi produs în uzina de la Craiova. Este vorba, după cum bine stiţi, despre B-Max, propunerea Ovalului Albastru pentru segmentul monovolumelor sub-compacte.
Expus în premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva şi mai apoi în premieră naţională astăzi la Muzeul de Artă Contemporană din Bucureşti, B-Max mizează pe ideea de ingeniozitate şi vine cu un preţ special pentru piaţa noastră.
Monovolumul compact promite o izolare fonică excelentă, un nivel de siguranţă ridicat, noi sisteme de siguranţă activă, celebrul sistem multimedia SYNC, parbriz încălzit, o tehnologie inteligentă de rabatare a scaunelor şi motoare cu cea mai bună eficienţă din segment.
Motorizări eficiente şi 1.0 Ecoboost produs la Craiova
Gama de motorizări va fi una extrem de generoasă şi va încerca să mulţumească fiecare gen de public. Entry-level-ul va fi asigurat de un motor aspirat, de 1.4 litri şi 90 de cai putere. Nu va lipsi însă nici propulsorul de 1.0 litri, disponibil în două versiuni de putere, una de 100 şi una de 120 cai putere, ultima urmând să ia naştere chiar în cadrul uzinei din Craiova.
Gama dieselurilor va fi asigurată de două motoare TDCI, unul de 1.5 litri 75 de cai şi unul de 1.6 litri 95 de cai. În comunicatul oficial, Ford se laudă cu cea mai bună eficienţă din segment: consumul unităţii 1.0 Ecoboost de 120 de cai este de 4.9 litri/100 de km, în vreme ce dieselul 1.6 TDCI garantează 4 litri/100 de km.
Preţ de pornire: 13.400 de euro cu TVA
Tot astăzi, în cadrul conferinţei de lansare, oficialii Ford România au anunţat că B-Max va avea un preţ special pentru piaţa din România.
Monovolumul va porni de la 13.400 de euro (TVA inclus), pentru versiunea de 1.4 litri şi 90 de cai putere, cu nivelul de echipare Ambiente. Pentru această sumă, clientul va primi o listă de dotări destul de generoasă, care include printre altele jante de oţel de 15 inch, geamuri electrice faţă şi spate, ESP, airbaguri pentru pasagerii faţă şi airbaguri cortină.Şi pentru că orice model are nevoie de o ofertă de lansare, Ford propune gratuit un pachet ce ar costa în mod normal alţi 1000 de euro. Aşadar, B-Max beneficiază şi de aer condiţionat manual şi radio CD cu MP3.
Cei care vor un nivel de echipare mai generos, pot alege Trend, care pleacă de la 14.150 de euro şi vine de asemenea cu un pachet gratuit, a cărui valoare este de 1600 de euro.
Versiune diesel de la 15.650 de euro
Dieselul 1.5 TDCI vine direct cu nivelul de echipare Trend şi costă 15.650 de euro. Versiunea mai puternică, 1.6 TDCI, pleacă de la 17.650 de euro şi dispune de nivelul de top, Titanium. În cele din urmă, unitatea 1.0 EcoBoost de 120 de cai cu sistem start-stop şi acelaşi nivel de echipare Titanium ajunge la 16.900 de euro cu TVA.
Americanii au început pre-producţia modelului încă din august 2011. Ea se va încheia în mai anul acesta, pentru ca startul oficial al maşinilor pe care le vom găsi în showrrom-uri să se dea în luna iunie a acestui an.
Ford vrea să vândă 2000 de B-Max-uri în România
Ford estimează o producţie de 60.000 de unităţi pentru anul acesta şi de 100.000 de unităţi pentru 2013.
Tot în aceeaşi perioadă, Ford va produce la Craiova şi motorul 1.0 Ecoboost, 200.000 de unităţi fiind programate pentru 2013.În ţara noastră, Ford vrea 1.7% din piaţa monovolumelor în 2013, sperând să vândă cel puţin 2000 de exemplare B-Max.
NOUL Ford B-Max vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Ford B-Max 1.4 90 CP Ambiente | 90 | n/a | n/a | 13.400 |
Citroen C3 Picasso 1.4 VTi 95 CP Attraction | 95 | 6.9 | 12.2 | 12.750 |
Opel Meriva 1.4 100 CP Selection | 100 | 6.1 | 13.9 | 14.070 |
Kia Venga 1.4 GSL 90 CP Motion | 90 | 6.2 | 12.9 | 12.802 |
Hyundai ix20 1.4 90 CP Classic | 90 | 6.0 | 12.8 | 15.070 |
Nissan Note 1.4 88 CP Visia | 88 | 5.9 | 13.4 | 13.490 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ford in Romania
-
Ford C-Max (2014-prezent) Preţ: 17.550 - 23.550 €
-
Ford Ecosport Preţ: 15.400 - 23.650 €
-
Ford Edge Preţ: 41.850 - 48.600 €
-
Ford Fiesta Preţ: n/a - 24.050 €
-
Ford Fiesta Active Preţ: 15.650 - 19.300 €
-
Ford Focus Preţ: n/a - 28.450 €
-
Ford Focus RS Preţ: 37.000 €
-
Ford Focus Sedan Preţ: 18.000 - 23.950 €
-
Ford Focus Wagon Preţ: n/a - 29.300 €
-
Ford Galaxy Preţ: 34.600 - 38.950 €
-
Ford Grand C-Max (2014-prezent) Preţ: 18.800 - 24.800 €
-
Ford Ka+ Preţ: 8.800 - 10.100 €
-
Ford Kuga facelift Preţ: 20.900 - 36.150 €
-
Ford Mondeo (2014-prezent) Preţ: 23.700 - 39.100 €
-
Ford Mondeo Wagon (2014-prezent) Preţ: n/a - 40.100 €
-
Ford Mustang Bullitt Preţ: 50.800 €
-
Ford Mustang Convertible facelift Preţ: 42.800 - 50.800 €
-
Ford Mustang facelift Preţ: 38.800 - 46.800 €
-
Ford Ranger Preţ: 26.245 - 44.047 €
-
Ford S-Max Preţ: 26.650 - 35.000 €
-
Ford Tourneo Connect (2013-prezent) Preţ: 18.612 - 26.548 €
-
Ford Tourneo Courier Preţ: 13.400 - 17.888 €
-
Ford Tourneo Custom Van (2012-prezent) Preţ: 35.718 €
-
Ford Transit Preţ: 25.792 €
-
Ford Transit Connect (2013-prezent) Preţ: 16.380 - 18.860 €
-
Ford Transit Custom Cargo (2013-prezent) Preţ: 24.792 €
Ultimele stiri din Intern
-
Primăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. (20.11)
-
Renault a deschis comenzile pentru noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range pe piața din România. Noua versiune propune un preț de pornire de 26.900 euro. (19.11)
-
Noua Skoda Elroq este acum disponibilă în România. Pe piața noastră, noul crossover electric de dimensiuni compacte propune un preț de pornire de 35.000 euro. (19.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Ce pret special pentru piata din romania de rahat (turcesc).
13400 e fara aer conditionat. Cu AC (si MP3 la pachet) e 14400. Deja Meriva si C3 sunt mai ieftine (si nici nu se fac la noi in tara).
In plus la 15400 iau din Germania (cu TVA platit ciu tot) Ford C Max cu aer conditionat, acelasi nivel de echipare, adica Ambiente.
Diferenta de doar 900 de Euro!!! Si e in Germania!!! In Romania nu importa C-MAx Ambiente ca sa nu-l canibalizeze.
Unde este pretul special pentru Romania domnii mei marketeri de la Ford???
Şi pentru că orice model are nevoie de o ofertă de lansare, Ford propune gratuit un pachet ce ar costa în mod normal alţi 1000 de euro. Aşadar, B-Max beneficiază şi de aer condiţionat manual şi radio CD cu MP3.
In fine, am rude care lucreaza pt Ford intr-un mod indirect.
Pozitionarea asta de pret ma dezamageste rau de tot. Cum ziceam mai sus se spunea ca o sa fie "pret special de Romania" si s-a dovedit a fi pret normal de Europa :(
- un pitic de-al meu e ca nu se poate comanda optional cu faruri cu descarcare in Xenon. Eu, unul, le consider echipare de siguranta.
A dezvoltat Ford un motor 1500cmc si unul 1600cmc, amandoua diesel? Cum naiba?
Lodgy 1.2 115 cp fabricat in Maroc la un pret de ....13 1000 de euro .....Si acum vedeti de ce esp-ul nu a fost pus din standard ........daca vrei esp mai adaugi 300 euro ,daca ma vrei si navigatie mai dai 300 euro .......si rezultatul DACIA Lodgy 1.2 115 cp echipare laurate pret 13100 +cele doua dotari un pret final 13700 de euro ....... si intreb Ce alegem ?????....
Astia de la Ford chiar ne cred prosti? Cum sa consideri pachet special jantele de otel??? ha ha ha :))
Pe fiesta motorul de 1.4 are 96 de cai pe bmax are 90 .. WTF ??
Dieselul ala de 1.5 nu stiu de unde l-au scos ...ca nu gasesc nimic despre el . Ford si Psa fac motoare diesel doar de 1.4 / 1.6 / 2.0 etc..
nu ma impresioneaza cu nimik.......usile cu deschidere in sens opus....nu cumpara romanii masina pt. treaba aia......
Citroen C3 Picasso imi place mai mult ca design......e mai coool.....si pe langa este mult mai spatioasa la interior........un adevarat mini-monovolum...preturile sunt cam aceleasi....+/- 500 euro....
Trebuie sa ne aliniem si noi la noua tehnologie, ma bucur ca Ford e deschizator de drumuri, stie ce face. Sper ca asteptariele sa fie pe masura, si din partea clientilor si din partea Ford, ca sa mai ramana la noi in tara.
Succes, abia astept sa-l vad pe sosele :)
Usa culisanta e destul de groasa, deci nu poti sa te apropii fara sa topai putin ianite... l-am vazut pe nea caisa de la Ford cand a facut prezentarea.
Cu siguranta o mare parte din clienti nu sunt incantati de lipsa montantului B, din cauza asta nu cred ca o sa aiba mare succes masina in tarile sa le zic din est (unde lumea este mai conservatoare).
Oricum masina nu se compara la calitate cu Lodgy sau alte gunoaie facute de dacia (da, pretul la dacia e mai mic dar si tehnologia e cu mult mai "slaba"). Uitat-va numai la cum sunt croite scaunele ..sa nu mai zic de bord ..etc.
Ca dovada o sa fie testul euroncap.
Toata lumea nu intelege ca Dacia e o masina sumpa pt ceea ce ofera. De moment de pretul la lodgy e 11500 (asa spunea cineva mai sus ..nu am verificat) cu siguranta merita b-max-ul 2000 euro in plus.
Luand acest aspect in calcul , pe piata auto a masinilor noi din tara, se afla doi mari producatori ( chiar foarte mari producatori ) ce impun respect prin produsele pe care le ofera.
Legat de B-Max este un model de admirat.
Ce m-a impresionat:
- finisajele bordului
- volumul relaxat din interior
- motorul
- facilitatile create prin verstilitatea banchetelor
- portbagajul suficient pentru clasa din care face parte
- gama cromatica utilizata atat in interior cat si in exterior
- finisajul volanului
Ma astept ca atunci cand se va organiza si in Brasov o expozitie a producatorilor Auto , sa pot arunca o "ocheada" si sub capota.