Ford B-Max, primele imagini cu portierele deschise

De Sebastian Toma
Publicat Vineri, 10.02.2012
Ford a prezentat imagini noi cu versiunea de serie a lui B-Max, de data aceasta cu portierele deschise. Portierele formează o deschidere de 1.5 metri.

Esential

1.000 de accidente simulate virtual au fost analizate în decursul a trei ani pentru a testa siguranţa noului B-Max.
50 de teste de impact laterale au fost realizate pentru a verifica în realitate comportamentul lui B-Max în caz de accident.
2.3 metri este lungimea unui obiect care poate fi introdus în habitaclul lui B-Max fără niciun fel de problemă. Oficialii Ford dau ca exemplu o placă de surf.

Ford a prezentat primele imagini ale lui B-Max cu portierele deschise. Cei de la Ford se mândresc cu o premieră în industria auto, respectiv cu eliminarea montantului B la un model de volum. Graţie eliminării montanţilor centrali, cei de la Ford au obţinut un spaţiu de 1.5 metri între montanţii A şi C, care uşurează semnificativ accesul la bord. În plus, portierele din spate ale lui B-Max glisează în spate, ceea ce ajută pasagerii să se urce la bord chiar şi în spaţii înguste.

Cei de la Ford numesc sistemul "Easy Access Doors" şi constă în integrarea montanţilor B în portiere. Această schimbare reprezintă un vis împlinit pentru designeri, care au desenat un concept fără montanţi B şi ar fi fost dezamăgiţi dacă acesta ar fi intrat în producţie fără acest element inovator. Pentru a asigura un nivel de protecţie identic cu cel al unui model cu montanţi B, cei de la Ford au folosit aliaje de metal cu rezistenţă sporită în zonele respective, ceea ce oferă de cinci ori mai multă rezistenţă în zonele cheie fără să adauge kilograme în plus.

Scaunele din faţă ale lui Ford B-Max integrează şi centurile de siguranţă, din moment ce montanţii B nu mai sunt prezenţi în forma lor convenţională. Noul B-Max va fi produs la fabrica Ford din Craiova şi este aşteptat să ”fure” din clienţii compactelor.

Mai mult decât atât, cei de la Ford speră să acopere şi o parte din piaţa compactelor second-hand, alese de familiile cu un buget mai restrâns. Rivalii de la Opel au şi ei un model în ofertă care prezintă portiere cu deschidere inversă, dar acesta nu a renunţat la montanţii B, ceea ce le oferă o deschidere de 0.7 metri, potrivit oficialilor Ford.

Via | Carscoop | Ford

Comentarii (9)

  • Ford B-Max
    Ce raza la genunchi are in spate? Si ce ne facem cu cucoanele cu c*rul mare care vor sa urce in spate? Nu raman ele blocate intre usa culisanta si spatarul scaunului fata?
    25 12
  • eu cred ca ...totusi se va vinde...pana la urma nu vizeaza doar piata din ro,care intr-adevar nu are inclinatii deosebite spre aceste modele...la un pret corect si pe masura concurentei....va fi ok...un plus ...si motorasu...
    18 2
  • sceptic
    Se va vine, dar cat?

    Problema e romanii nu au cultul mini MPV-urilor. Cel mult a monovolumelor compacte. La fel ca si in cazul Daciei Lodgy (care-i un monovolum compact) cred ca va fi cautat pe alte piete, mai putin in Romania.
    16 2
  • Imi place, dar sunt pe un segment de piata dur
    Le urez succes sper sa fabrice si sa vinada cel putin cat Dacia
    17 2
  • claudiu
    @
    De regula usile glisante sunt facute pentru a oferi mai mult spatiu pentru accesul la locurile din spate. Dar din ce vedem in poze, nu prea ajuta la asta, va chiar limiteaza putin accesul. Nu era mai bine sa aiba usi normale? Sa lase usile glisante pe modelul C-Max care e mai lung si care permite o deschidere mai mare a acestora.
    7 3
  • @claudiu
    E din cauza faptului ca n-are unde sa gliseze usa datorita portbagajului scurt. Mai exact consola spate scurta.
    10 0
  • @mda
    Pai mda, dar atunci nu trebuiau sa faca usi normale daca cu astea glisante doar incurca accesul la locurile din spate?
    9 3
  • Da' sa se apuce odata de productie ca de 3-4 ani tot zic ca vin cu un model nou la Craiova si nimic! Deja sunt satul sa aud zvonuri si sa vad poze cu viitoarea masina produsa in Romania. Au ajuns sa vanda nici 100 de Turneo Connect intr-o luna. In conditiile in care Ford cand a venit in Romania se batea cu pumnul in piept ca vor sa produca cateva mii de masini/luna.
    8 2
  • Usi gllisante
    "E din cauza faptului ca n-are unde sa gliseze usa datorita portbagajului scurt. Mai exact consola spate scurta."

    Nu-i problema cu usile glisante , am vazut cateva videoclipuri, usile se de dechid pana pana la nivelul porbagajului iar partea din spate a usii depaseste mult linia din spate a a carosetiei. In fotografiile prezentate usile sunt la jumatatea cursei.

    "Problema e romanii nu au cultul mini MPV-urilor. Cel mult a monovolumelor compacte. La fel ca si in cazul Daciei Lodgy (care-i un monovolum compact) cred ca va fi cautat pe alte piete, mai putin in Romania."

    Nu este vorba de cult , matizul, tico..etc au avut succes .
    Problema pentru care romanii nu vor mai investi bani in astfel de masini este alta. Garda foarte joasa care dupa cum vedeti nu depaseste jumatatea rotii. Cred ca va fi o problema mai ales ca romanii au experiente negative la coboratul masinilor de pe borduri si le cam lipsesc abilitatile de a ocoli gropile
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru