Ford a prezentat imagini noi cu versiunea de serie a lui B-Max, de data aceasta cu portierele deschise. Portierele formează o deschidere de 1.5 metri.
Ford a prezentat primele imagini ale lui B-Max cu portierele deschise. Cei de la Ford se mândresc cu o premieră în industria auto, respectiv cu eliminarea montantului B la un model de volum. Graţie eliminării montanţilor centrali, cei de la Ford au obţinut un spaţiu de 1.5 metri între montanţii A şi C, care uşurează semnificativ accesul la bord. În plus, portierele din spate ale lui B-Max glisează în spate, ceea ce ajută pasagerii să se urce la bord chiar şi în spaţii înguste.
Cei de la Ford numesc sistemul "Easy Access Doors" şi constă în integrarea montanţilor B în portiere. Această schimbare reprezintă un vis împlinit pentru designeri, care au desenat un concept fără montanţi B şi ar fi fost dezamăgiţi dacă acesta ar fi intrat în producţie fără acest element inovator. Pentru a asigura un nivel de protecţie identic cu cel al unui model cu montanţi B, cei de la Ford au folosit aliaje de metal cu rezistenţă sporită în zonele respective, ceea ce oferă de cinci ori mai multă rezistenţă în zonele cheie fără să adauge kilograme în plus.
Scaunele din faţă ale lui Ford B-Max integrează şi centurile de siguranţă, din moment ce montanţii B nu mai sunt prezenţi în forma lor convenţională. Noul B-Max va fi produs la fabrica Ford din Craiova şi este aşteptat să ”fure” din clienţii compactelor.
Mai mult decât atât, cei de la Ford speră să acopere şi o parte din piaţa compactelor second-hand, alese de familiile cu un buget mai restrâns. Rivalii de la Opel au şi ei un model în ofertă care prezintă portiere cu deschidere inversă, dar acesta nu a renunţat la montanţii B, ceea ce le oferă o deschidere de 0.7 metri, potrivit oficialilor Ford.
Via | Carscoop | Ford
Problema e romanii nu au cultul mini MPV-urilor. Cel mult a monovolumelor compacte. La fel ca si in cazul Daciei Lodgy (care-i un monovolum compact) cred ca va fi cautat pe alte piete, mai putin in Romania.
Le urez succes sper sa fabrice si sa vinada cel putin cat Dacia
Nu-i problema cu usile glisante , am vazut cateva videoclipuri, usile se de dechid pana pana la nivelul porbagajului iar partea din spate a usii depaseste mult linia din spate a a carosetiei. In fotografiile prezentate usile sunt la jumatatea cursei.
"Problema e romanii nu au cultul mini MPV-urilor. Cel mult a monovolumelor compacte. La fel ca si in cazul Daciei Lodgy (care-i un monovolum compact) cred ca va fi cautat pe alte piete, mai putin in Romania."
Nu este vorba de cult , matizul, tico..etc au avut succes .
Problema pentru care romanii nu vor mai investi bani in astfel de masini este alta. Garda foarte joasa care dupa cum vedeti nu depaseste jumatatea rotii. Cred ca va fi o problema mai ales ca romanii au experiente negative la coboratul masinilor de pe borduri si le cam lipsesc abilitatile de a ocoli gropile