Ford Mustang a împlinit 55 de ani de la debut. Muscle car-ul producătorului american a fost expus în premieră în fața publicului în cadrul Salonului Auto de la New York din 1964. În scurt timp, fanii constructorului american au luat cu asalt showroom-urile din SUA, iar Mustang a devenit o adevărată legendă.
Începând cu 2015, Ford Mustang a fost transformat într-un model global, iar în prezent, muscle car-ul american poate fi comandat în 146 de state. Mai mult decât atât, în ultimii patru ani, Mustang a reușit să atragă o mulțime de clienți și să devină cel mai vândut coupe sportiv la nivel global.
Pentru a marca într-un mod special cei 55 de ani de la debut, oficialii Ford au pregătit și un clip dedicat lui Mustang.
De asemenea, americanii au încheiat un parteneriat cu Lego, iar astfel, seria Lego Creator s-a îmbogățit cu un Ford Mustang din 1967. Produsul conține 1.400 de piese, iar oficialii producătorului american au pregătit și un time-lapse cu întreg procesul de asamblare.
De la aniversarea lui Mustang nu putea lipsi Camaro, iar divizia Chevrolet Arabia a pregătit un clip special pentru cei 55 de ani împliniți de muscle car-ul Ovalului Albastru.
”Ford a transformat Mustang într-un model global”. Dar voi pe când cu Camaro?...
Nu mă încălzeşte cu nimic propria-mi impresie, aceea că modelul vostru arată mai incitant, ca imagine masculină, decât omologul Ovalului Albastru şi cu certitudine nu sunt singurul care crede astfel. Pe de altă parte, chiar astăzi mi-am intersectat privirile blazate (de panorama invariabilă a cenuşiului cotidian, senzaţie amplificată – deloc paradoxal – de hipnoza de masă a neantizării transumanisto-digitale) cu o “bestie” a design-ului precum…Dodge Challenger. Am tresărit imediat…Electrizantă maşină. Ardeam de dorinţa de a mă pune la volan pentru o “tură” măcar, iar dacă proprietarul ar fi fost prin preajmă, aş fi avut destul tupeu pentru a-mi exprima direct intenţia şi apoi, în caz că n-ar fi făcut-o din proprie iniţiativă, l-aş fi rugat pe om să se aşeze pe scaunul din dreapta (aş fi alimentat eu). Oricum, trec des prin zonă, aşa că “never say never”.
Din păcate pentru voi, amorţiţilor fără leac din RC, chiar şi Chrysler Group îşi face simţită prezenţa în Europa (nu doar în terna şi fascinanta rromanika) într-un mod clar mai pregnant decât maniera voastră înţepenit precară…
Dacă, “prin absurd”, aş ajunge vreodată CEO al GM (acronim scris fără ghilimele, pe care le rezerv doar indolenţei şi incompetenţei voastre, nu Grupului în sine), atunci voi sau urmaşii voştri, robi ai aceloraşi năravuri, aţi fi numaidecât ejectaţi din posturile voastre “călduţe”, în care consumaţi oxigenul în van, fiindcă principiul meu primordial ar fi să mă înconjor şi să colaborez numai cu oameni dornici, temerari, activi, creativi, doldora de idei şi de iniţiative şi, nu în ultimul rând, palpabil devotaţi cauzei, adică pasionaţi…