Chiar dacă a fost micșorat prețul anumitor versiuni, chiar și cu 10.000 de dolari, cererea pentru Ford F-150 Lightning a scăzut cu 45.8% în al treilea trimestru din 2023.
Tocmai din acest potrivit, susțin unele surse de peste Ocean, constructorul din Dearborn a fost nevoit să ia măsuri și a redus producția, eliminând un schimb de la uzina unde se produce electricul F-150 Lightning.
Versiunea electrică a pick-up-ului F-150 a intrat pe linia de asamblare în urmă cu 18 luni.
Cei de la publicația The Wall Street Journal au luat legătura cu reprezentanții Ford. Aceștia au recunoscut că au eliminat temporar un schimb, dar din cauza unor întreruperi apărute în lanțul de aprovizionare.
Până la finalul anului 2024, Ford intenționează să producă anual 600.000 de mașini cu zero emisii.
via Carscoops
- Tehnica electrica Ford e pilaf. Consum mare ineficient, tre sa bage baterie gigantica ca sa aibe o autonomie minima de bun simt.
- Retelele de alimentare non-tesla sunt la pamant
https://youtu.be/92w5doU68D8
- preturile sunt aberante (iti iei lotus super "suv" EV din banii ceruti pt un pickup ford EV 90.000) Ford practica metodele de tip teapa unde iti vinde la pret mic o porcarie inutila, doar ca sa se laude cu pretul "mic" si produsul demn este la pret dublu. Tesla ofera full option si modelul de baza este mereu dotat premium, iar cel mai scump este super performant (indiferent de model).
Alin… ce vinde Tesla ca si înlocuitor pentru F150?
Tesla oprește fabricile sa le modernizeze, iar uglytruck este o inepție cu colțuri care nu ar trebuie permisă la vânzare.
Tesla a redus din nou prețurile ca nu-si pot vinde produsele… dar tu stai așa ca de Crăciun se vor întâmpla minuni.
Nu vrei sau nu poți sa înțelegi ca este o mare provocare sa vinzi electrice?
Nu se poate utiliza o electrică cu stații publice, alea sunt de urgenta așa din când in când.
Îți trebuie casa unde s-o încarci peste noapte… ce naiba.
Pe americani îi doare undeva de electrice pe zona pick-up-urilor si vânzările o arată, dar tu le recomanzi Tesla că ei nu știau ;))
Dacă la frigiderele LG scad comenzile tot Tesla sa ne luam… mama ei de spălare de creier.
Tesla nu scade preturile pentru ca nu vinde, ci ca face destul de mult profit si asa. Restul vor sa faca profit nesimtit, asa ca Tesla isi permite sa elimine concurenta lejer prin preturile reduse.
https://insideevs.com/news/674765/tesla-production-deliveries-2023q2/
Vezi mai jos graficele pe Q1 si Q2 din 2023 si comparatiile cu 2022 si 2021.
Se vanda electricele destul de bine, dar nu la romani. Ei e inca fani bemveu sh dizal. Sau alte troace dizal. Ca ei cica trebuie sa faca multi km si nu vor sa se opreasca des sa incarce. In realitate ei abia au bani de motorina sau de concediu, dar cica fac multi km pe an.
In jumatate de an Tesla a reusit sa produca 900000+ automobile din intreaga gama (grosul sunt masini ieftine). Din toate astea vreo 30000 inca nu sunt vandute. Daca e cerere cresti pretul, nu il scazi.
Cum iti imaginezi ca exista 2mil precomenzi reale de Cybertruck. Aia a fost o declaratie de presa pentru bursa, Musk stiind foarte bine cum sa o faca.
Acum, pentru exercitiu de imaginatie, sa presupunem ca cele 2mil precomenzi sunt reale si ele se vor si finaliza. In cat timp crezi ca va produce Tesla masinile? Piata arata ca produsele scumpe Tesla sunt cerute pana in 100000 de bucati/an global.
Financial Times arată că ieftinirile sunt determinate, în mare parte, de încetinirea cererii pentru mașini electrice din China. Vânzările s-au dublat în primele nouă luni ale anului 2022, față de intervalul din 2021, dar au scăzut cu 25% în aceeași perioadă din 2023”.
Se pare ca unii produc BEV-uri dublu sau triplu anul asta (nu?)… dar fără baterii ;)))
PS… dacă materialele “cheie” au prețuri mult scăzute, de de nu se vede/simte? Deci s-a răcit de tot.. ;)