Ford ia în considerare dezvoltarea de noi soluţii de motorizare pentru noul Mustang. Nu sunt excluse propulsoarele diesel sau chiar sistemele hibride benzină-electric.
Putem să respectăm normele de emisii cu motorul de 5.0 litri. Asta nu-i o problemă. În urmă cu trei ani, nu credeam că o să avem un motor aspirat de 5.0 litri atât de puternic. Acum, unitatea ne-a arătat că mai are nişte surprize pentru noi. Tocmai de aceea, nu are nevoei de supraalimentare. Cât despre eliminarea din gamă a V8-ului, este singurul lucru pe care nu l-am discutat.
Bob Fascetti
Şeful departamentului global de motorizări - Ford Motor Company
Ford Mustang nu va mai fi sinonim cu motorizările alimentate cu benzină pentru mulţi ani, spun australienii de la Go Auto.
În urma unui interviu cu Bob Fascetti, şeful departamentului de motoare al mărcii Ford, a dezvăluit faptul că inginerii din subordinea sa cercetează mai multe posibilităţi de motorizare a lui Mustang. Pentru prima dată în
istoria de 50 de ani a lui Mustang, celebrul model american ar putea primi o motorizare
diesel sau un sistem de propulsie
hibrid. Decizia din spatele introducerii acestor posibilităţi de motorizare este legată de introducerea normelor mai stricte de mediu, care restricţionează dramatic emisiile de
CO2 ale unei game şi constrâng producătorii de automobile să dezvolte versiuni ultra-economice ale fiecărui model.
Printre metodele de reducere a consumului de carburant se numără introducerea unei transmisii automate cu opt sau cu nouă trepte în ofertă, însă reprezentantul Ford nu a precizat când se va întâmpla acest lucru.
În orice caz, specificaţiile noilor motorizări din gama Mustang nu au fost încă prezentate, deci nu ştim cât de economic este noul model. Însă este clar că vorbim despre cea mai economică generaţie a lui Mustang oferită vreodată.
Lucrurile ar putea merge chiar mai departe de atât, o versiune electrică a lui Mustang nefiind exclusă. Practic, inginerii cercetează toate posibilităţile de motorizare ale lui Mustang în viitorul apropriat, pentru a putea oferi o soluţie sustenabilă pentru viitor, care să nu perturbe caracterul modelului şi să livreze nivelul de eficienţă şi nivelul de performanţă aşteptat. Singura posibilitate nediscutată de cei de la Ford, potrivit şefului departamentului de motoare, a fost eliminarea motorizării V8 de 5.0 litri, aceasta fiind sinonimă cu caracterul lui Mustang.
Via GoAuto
pot sa faca un hibrid diesel electric si atunci impaca si capra si varza ;-)
-Salut. Mi-am luat un Mustang frate.
-WOW. Cum suna V8-u ?
-E diesel 1.9tedei cu D si I rosu, 6 trepte.
- hahahahahaha =)))))
Acest dialog este un pamflet.
Nu voi pricepe....pe de o parte multi se plang de lipsa vanzarilor Mustang in Europa dar atunci cand modelul se europenizeaza toata lumea cade pe spate si urla "Tradare!". Tipic romanesc.
Ba da, s-a cufurit pe ma-ta.
In general muscle-car-urile imi sunt indiferente (dar ador filmele americane din anii 60-70 cu teme auto) dar in particular Mustangul imi este fix egal. Nu se ridica, inca, la nivelul de finete al unui model de performanta european. Dar incerc sa inteleg de ce a ajuns designul Mustangului sa fie europenizat si sa aiba un motor, potential, diesel. Pentru ca Ford trebuie sa faca bani. Asa cum a facut si Porsche, BMW, etc cu dieselurile si SUV-urile lor. La vremea aia lumea era de-a dreptul jignita. Acum e natural sa ai un SUV Porsche si diesel pe-asupra.
Apoi putini vor sa vada (sau e vorba de ignoranta) ca impotriva existentei cluburilor din europa, in ciuda iubirii netarmurite si a fanilor Mustang, modelul asta nu bifeaza la vanzari. Efortul celor de la Ford e sa ofere ceva ce se potriveste europenilor: design si, mai apoi, motorizari. Pana la urma ce ne dorim? o fata frumoasa gen miss dar de neatins sau una normala pe care sa o avem alaturi?
Inflexibilitatea unora nu demonstreaza decat ignoranta si nerealism.
PS: Nu-mi ramane decat sa particip la cat mai multe parade organizate de Retromobil Clubul Roman. Acolo te lasa chiar sa conduci pe moca si inca vei conduce MASINI.
Am mai zis,CINE VREA DESIGN CU TRIUNGHIURI SI PATRATELE SA SE INTOARCA IN ANII 60'
Dar tu nu trebuie sa-ti faci griji....Odata ce ai renuntat la textele cu iz mistic insemna ca esti in afara zonei tinta...
O zi buna!
Dar sa ne intoarcem la lumea "normala" cu muscle car-uri de serie:
1.Știai ca modelul Challenger SRT8 cu motor V8 de 6.424 litri are norma de poluare EURO 5 ??? Nu cred ca stiai.
2. Consumul urban la acest 6.424 e de 18 litri la 100km in timp ce motorul de 6.498 litri de pe Lamborghini Aventador LP700-4 arde 26 litri la 100km regim urban desi e mai usor cu vreo 340kg...
3. Motorul de pe Aventador emana 370g CO2/km in timp ce 392HEMI emana 265g CO2 /km in pofida faptului ca NU are nici injectie directa.
Așa ca nu va uitati atita la "volum mare si putere mica" fiindca puterea nu vine din volum doar, ea mai depinde si de turatia maxima pe care o poate dezvolta motorul si de - cit de mult aer intra in motor ( si cata benzina necesita aceasta cantitate de aer pentru a arde complet benzina).
Nu uita - am comparat 2 motoare cu practic aceeasi cilindree dar cu un consum de combustibil foarte diferit si cu emisii CO2 la fel diferite.
Iata asta inseamna 6.4 de 470CP si 6.5 de 700CP...
Sa puna diesel pe aventador si toate supercar-urile din clasa sa.
:)