Astfel, Ford a anunţat că cel de-al treilea sfert al anului a adus un profit-record, de 1.6 miliarde de dolari net (2.2 brut), echivalent pentru 0.41 de dolari per acţiune. Principalul plus vine din America de Nord, acolo unde Ford a reuşit cel mai bun rezultat din 2000 încoace, de când scorurile financiare sunt defalcate pe regiuni: 2.3 miliarde de dolari brut. Per total, profitul Ford din America de Nord a depăşit în primele nouă luni ale acestui an profitul total înregistrat aici în 2011.
Europa rămâne oaia neagră a celor de la Ford, explicaţia renunţării la cele aproximativ 5700 de locuri de muncă fiind evidentă.
Cu o pierdere brută de 468 de milioane de euro în al treilea sfert al anului şi cu un minus total de 1.02 miliarde de dolari pe primele nouă luni ale lui 2012, Ford se vede într-o situaţie dificilă având în vedere faptul că anul trecut găsea compania americană cu un profit de 163 de milioane de euro în această perioadă a anului.Celelalte zone în care Ford a reuşit să obţină un profit bun în primele nouă luni ale anului sunt America de Sud şi Asia Pacific Africa, acolo unde diviziile Ford au reuşit să adune o cotă de piaţă-record.
via Automotive News, Just Auto (Înreg.)
De remarcat cat de greu e sa aduci o companie pe profit si cat de usor este sa intri pe minus. +163 de milioane anul trecut iar anul asta -1002 milioane pe primele 9 luni. Un dus rece ca gheata.
e si asta o strategie, sa ascunzi mizeria sub pres si sa dai impresia ca esti bine dar daca e sa cada, cade deodata si abrupt, cum a fost si cu cele 3 fabrici....3 deodata...
Acronimul de la Ford il folosea si bunicul. Daca ai mostre de gandire ceva mai actuale, putem continua discutia, daca nu, da-mi voie sa te sar la urmatorul raspuns.
Minti de ingheata apele. ~14.000 euro era pretul de intrare pentru motorizarea pe benzina! Dieselul de care spui tu, cu tot cu discount sarea de 16000 euro.
Oricum o masina de volum din secolul 21 trebuie sa poata oferi ceva mai mult decat fiabilitate. Aceeasi masina nu se poate potrivi oricui. Fiecare are nevoi diferite. Cand o sa intelegi asta, atunci te poti considera maturizat. Focus E DEPARTE de a fi masina perfecta.