Ford a anunțat că posesorii unor modele Focus RS produse în 2016 și 2017 ar putea avea o problemă la motorul de 2.3 litri Ecoboost.
Potrivit publicației Autocar, problema constă în consumul de lichid de răcire atunci când mașina “pornește la rece”, fapt ce conduce la apariția unui fum alb pe țeava de eșapament.
Întrebat despre un posibil recall, un oficial al companiei a spus că Ford “lucrează la o soluție pentru toți clienții”, fiind posibile “reparații” chiar și pentru mașinile care nu au fost afectate.
“Dacă mașinile au aceste simptome, clienții ar trebui să meargă la dealer pentru inspecție și reparații”, a spus purtătorul de cuvânt al Ford.
Potrivit aceleiași surse, problema nu s-a răspândit și la modelele Ford Mustang care beneficiază de același propulsor de 2.3 litri Ecoboost.
Via Autocar
Apropo , de premiatul ecoboost de un litru Ford nu a recunoscut nimic?? Or fi vorbit cu aia de la VW cum sa faca sa scape.
E vb. însă *doar* de scurgeri ale antigelului pe la coliere/furtunuri și nu de simptomele astea mult mai grave, care indică (nu după mine, ci 100% cert) scăpări de antigel prin garnitura de chiulasă !!!
Hibă inacceptabilă, evident, pentru orice producător serios.
Wrong! Treaba cu injecția de apă e implementată la BMW.
https://www.youtube.com/watch?v=rKA-PVCWlHo ,
daca nu te descurci cu engleza incearca asta:
http://www.e-automobile.ro/categorie-motor/18-benzina/172-injectie-apa-bosch.html
;)