Pe lângă producătorii locali de automobile, lista cu numele celor care participă la Salonul Auto de la Shanghai din acest an include și constructori europeni sau americani care au lansat modele destinate exclusiv pieței din China.
Printre ei se numără și Ford. Standul companiei americane găzduiește mai multe modele, inclusiv noul Evos. Este vorba despre un crossover cu alură de coupe care, cel puțin pentru moment, va fi disponibil doar pe piața asiatică.
Ford nu a oferit prea multe detalii despre acest Evos. Știm doar că este primul model al mărcii dezvoltat, în mare parte, de o echipă din China și că planșa de bord nouă este dominată de un display uriaș.
Acesta are o diagonală de 43 de inch și încorporează instrumentarul de bord digital (cu display de 12.3 inch) și ecranul de 27 de inch (rezoluție 4K) al sistemului multimedia cu asistent virtual.
Totodată, noul Ford Evos este echipat cu tehnologie de ultimă generație care permite un condus semi-autonom de nivel 2.
via Ford
OK, nu era ”rocket science” deducția că-i un Mustang Mach-e mai bocciu ca să placă chinezilor.
Care vor fi încântați (doar ăia cu pașaport covrig și scor de credit social pozitiv) că sistemul Sync+ 2.0 e ajutat de intelighenția cu artificii marca oblică Baidu.
Probabil că sună și automat la rețeaua ”turnați aici” a PRC când miroase vreun dujman al boborului p-aproape.
Concluzie: viitorul visat de voi e tot mai aproape, ACEdikkșilor...
Este un cross liftback, însă nu este un electromobil conform tendinţelor de ultimă oră (cel puţin acest prototip pre-serie).
Ar putea ascunde sub capotă o motorizare hibridă, ceea ce înseamnă că platforma-i suportă agregate electrice.
De facto a luat-o pe aceasta din urmă de la Focus, dar sub formă modificată şi extinsă, cu tracţiune faţă şi o suspensie spate multi-link.
Are nişte roţi cu jante de 20 de inci şi o gardă la sol generoasă.
Mânerele uşilor sunt retractabile electric.
Deci:
- Suv coupe - bifat
- Bord penibil cu un metru jumate de tabletă - bifat
- Lumini ambientale cu j-de mii de culori - bifat