Majoritatea constructorilor auto cumpără modelele rivalilor pentru a-și cunoaște mai bine competitorii. Este o practică des întâlnită, care le permite producătorilor auto să disece și să analizeze ce au lansat ceilalți.
Ford nu face excepție, însă cea mai recentă achiziție a constructorului american trebuie să fi fost printre cele mai costisitoare de acest gen. Asta pentru că americanii au plătit aproximativ 200.000 de dolari pentru a fi printre primii care au acces la noul Tesla Model X.
Așa se face că pentru 55.000 de dolari plătiți în plus, Ford a reușit să parcheze în garajul său primul SUV electric al rivalilor americani. Este vorba dspre exemplarul Model X cu numărul 64, cumpărat de la un dealer din California, care a scos astfel un profit frumușel de pe urma disperării Ovalului Albastru.
Suma poate părea însă ridicol de mică pentru Ford, dacă ne gândim că gigantul a promis să investească 4.5 miliarde de dolari în programul său de extindere a gamei de vehicule electrice. Acest program ar urma să dea naștere unui număr total de 13 vehicule electrice sau cu o anumită formă de electrificare până la finalul lui 2020.
Acum mai nou cauta sursa de inspiratie la cine te pomenesti?! La Tesla, o marca ce se va scufunda la randul sau in mediocritate din momentul in care in viitorul apropiat MAREA de constructori traditionali vor oferi autonomii net superioare...Ford incearca sa capete un avantaj competitiv, dar nu cauta bine... E clar haos si disperare in conducerea Ford.
Fix Or Repair Daily
normal ca cineva o sa si-o ia pe coaja!
Dezvoltarea lui Nissan LEAF a costat 4,5 miliarde de dolari (masina lansata prin 2010 si gandita dupa 2005), iar Ford spune ca va investi aceeasi suma de acum incolo... Macar in al 12-lea ceas...
Sa ne amintim la ce decalaj a fost lansat Modeo in Europa fata de America. Daca sefii Ford conduc masini cu aceleasi reactii incetinite cu care conduc compania, atunci ar intra in primul copac ! Slava domnului ca merg cu avioane particulare pe banii fraierilor.
Cred ca Musk le-ar zice: "Aaaa, daca stiam ca vreti sa cumparati si sa dezmembrati un model X va dadeam eu unul gratis si cu manual de asamblare de la IKEA" :)))
Am expus o evolutie factuala a lucrurilor. Ce? Deranjeaza adevarul ?
Indoctrinatilor, disperatilor si diversilor conspirationisti le cade greu la stomac? Dati cu lamaie ! Trece greata!
http://www.automarket.ro/stiri/chiar-atat-de-usor-se-face-un-tesla-model-3-marchionne-daca-va-fi-70581.html
http://www.automarket.ro/stiri/ce-i-prea-mult-strica-ford-nu-va-lansa-masini-electrice-cu-autonomie-de-70577.html
Kevin Layden, director Ford: "Cred că în momentul de faţă lansarea lui Focus Electric cu o autonomie de 160 de kilometri va satisface o bună parte din populaţie. Va fi accesibil şi va reprezenta un pas înainte comparativ cu unde suntem acum"
VERSUS
Carlos Ghson, CEO Nissan: "Nissan explorează noi materiale chimice şi soluţii pentru a produce baterii mai mici, mai uşoare şi mai ieftine. Vom putea oferi lejer 400-500 km autonomie"
http://roulezelectrique.com/la-future-nissan-leaf-aura-t-elle-540-km-dautonomie/