- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Intern
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Ford a lansat noile Ka si Fiesta in Romania
cum intru eu care am 1.89 in ele ? Pe scaunul din spate bag seama ca trebuie sa stau .Acestia suntem si aceasta soarta blestemata trebuie sa ne-o ducem in spate . Mai bine fabricam matizul in continuare si ra,mineau banii in Romania nu sa imogatim niste indivizi care asata isi doresc : spolierea romaniei de tot ce se mai poate lua . Urita masina . Dezastruasa ca aspect comercial
Nu m-as urca in ea nici cu forta .La deseu cu ea.Parerea mea. Cui ii place , nu are decit sa scoata banii din buzunar si sa o cumpere.
la logica ta, cate abonamente la otobuz iti iei de banii astia, nu?
dupa 3 martie cand o sa apara si in showroom mergi si vezi daca incapi sau nu.
in Ka probabil ca nu o sa ai loc dar Fiesta e foarte tare
Ce ti-e si cu patriotii astia! Lasa ba dewile ca iti iei o pereche de martoage si o caruta, sa fii nationalist!
Mie mi se pare super ok masina ...in concordanta cu clasa sa.
Si nu poti sa compari DAEWOO cu Ford ..statul roman a facut ce s-a putut mai bine (de data asta ....) la Craiova .
--ursule! uite atat de mica o am ,mica mica de tot.........si ursu spunea:
--lasa-ma fa in pace ca la banii mei uite atat de mare imi iau una
astia de la craiova au uitat sa negocieze marimea masinilor care se vor fabrica acolo...ha ha ha ce idee stupida poti sa ai
cancluzia?pe cat esti de mare tot esti depasit de prostia pe care o generezi.....ha ha ha.....mai facut sa rad
Desi au pupat in c__ guvernul pt fabrica de la Craiova tot de cacao raman.
Toate modele Ford se lanseaza in Romania cu intarzieri fabuloase.
KUGA si fiesta au fost lansate oficial fix acum 1 an la GENEVA 2008.
In Romania au ajuns ACUM cica in shoeroom din Martie, imaginati-va cand se vor livra primele bucati (la vara)
BEX FORD
Si oricum sunt scumpe fate de concurenta.
NUMAI BINE!!
FORD VA FII THE NEXT BIG SHIT ( a se citi FALIMENT)
In caz ca nu le dau statul o comanda de vapoare pentru politia americana, de alea ce vezi tu in filme.
drum bun... spre USA...
Despre nordici...ma doare in cot .
Kuga a ajuns mai repede ca nu se vinde prin Europa adevarata, daca le-au lansat deodata de ce in Ro au trimis primadata SUV-ul sau ce o fi KUGA??? pentru ca s-au prins ca romanii tre' sa conduca de la inaltime??
BYE
Jafuri cu erori grave de proiectare, asta sunt! Iar imaginile prezentate, sa fim seriosi! Zici ca e un Focus prelucrat in Photoshop.
Dar asta e Ford, mai mult nu poate...
BBB- tine-o tare de cur cand fuge sa nu dai in altele :). Schimba-i stergatoarele daca cauciucurile nu-s de vina.
1.Tipului care are 1.89 ii recoman d sa intre intr-un Peugeot 107 (si pot sa pariez ca va avea loc destul) si atunci sa fie sigur ca va avea loc si in Fiesta si in Ka.
2. Faptul ca masinilea astea doua s-au lansat mai tarziu in Romania cu siguranta se datoreaza unui lucru (chestia asta se numeste politica de marketing pentru cine nu stie). Nu este vorba de prostie, pentru ca daca ar fi fost asa Ford nu ar fi unul dintre cei mai mari producatori auto din Europa si unul dintre cei mai mari importatori din Romania. Problemele mari sunt in America, nu in Europa. Cum se face atunci ca Mondeo a fost lansaat in Ro imediat dupa lansarea internationala?
3. Tipul cu istoria Ford si Renault. Frate, stai calm. Renault nu are o istorie atat de naspa cum crezi tu. Intereseaza-te mai intai. Traieste in prezent si gandeste-te la viitor. Daca te inpotmolesti in trecut e nasol pentru tine. Iti recomand atunci prima generatie de Fiesta, din anii '70.
De fapt nu stim daca si cand vor face ceva.
Pana acum au trasat doar niste dungi de separatie pe culoarele din fabrica si cam atat. Cu asta nu poti incepe sa produci nimic.
Poate doar pagube.
sau 10.500E pt o masina din clasa mini,varianta de baza (ka), pe vremea asta de criza , mi se pare o gluma proasta facuta de ford!