Ford a lansat cel mai puternic Mustang din istorie
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Americanii de la Ford au creat o nouă versiune de performanţă a lui Mustang. Modelul se numeşte Boss 302 şi reprezintă cea mai rapidă şi manevrabilă a lui Ford Mustang creată vreodată. Numele este preluat de la clasicul Ford Mustang Boss 302 lansat în 1969. La acea vreme, modelul respectiv era cea mai performantă creaţie a Ford Motor Company care avea drept de circulaţie pe şosea.
De data aceasta, cei de la Ford au ţintit direct spre concurenţa din Europa. Mai exact, americanii au folosit BMW M3 pe post de etalon în materie de performanţe şi preting că Mustang Boss 302 poate să egaleze timpul obţinut de BMW M3 E92 pe circuitul de la Laguna Seca. Oficialii mărcii americane nu au anunţat performanţele dinamice ale noului Ford Mustang Boss 302, dar ştim că unitatea V8 de 5.0 litri dezvoltă acum 435 CP şi un cuplu motor de 540 Nm. "Furia" dezlănţuită a motorului V8 de 5.0 litri (302 inch cubi – de unde şi numele Boss 302) este pusă pe şosea cu ajutorul unei cutii de viteze manuale cu şase rapoarte care transpune puterea roţilor din spate.
Manevrabilitatea acestui model este sporită graţie arcurilor mai dure, a bucşilor mai tari şi a noii bare stabilizatoare de dimensiuni mari amplasată pe puntea spate.
Sistemul de frânare de pe puntea faţă este realizat de Brembo şi foloseşte discuri de 14 inch. Ambreiajul acestui model este inspirat din motorsport, iar clienţilor Ford le este oferit un diferenţial cu alunecare limitată. Amortizoarele acestui model sunt ajustabile pe duritate, iar direcţia are trei moduri de funcţionare şi răspuns – confort, normal şi sport.Ford Mustang Boss 302 beneficiază de un sistem de evacuare special, cu două ţevi care ies de sub bara de protecţie spate şi două ţevi care ies în partea din spate a pragurilor laterale. Cele două ţevi suplimentare evacuează gazele arse de motorul V8 al lui Mustang printr-un sistem de discuri metalice speciale, care îi conferă acestui model un sunet special, care respectă totuşi normele legale în materie de sunet şi emisii pe piaţa americană. Versiunea de competiţie a acestui model le permite clienţilor să elimine discurile respective pentru a dezlănţui sunetul motorului pe circuitul de concurs.
Ford a creat şi o versiune optimizată pentru circuit a lui Boss 302, intitulată Laguna Seca Special Edition. Acea versiune elimină scaunele din spate şi este echipată cu o suspensie mai performantă, inspirată din motorsport.
Totodată, Ford Mustang Boss 302 Laguna Seca are o caroserie mai fermă, un şasiu mai dur, beneficiază de spoilere noi faţă şi spate şi de alte îmbunătăţiri aerodinamice. Modelul este vopsit în negru sau în argintiu şi prezintă accente roşii.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ford in Romania
-
Ford C-Max (2014-prezent) Preţ: 17.550 - 23.550 €
-
Ford Ecosport Preţ: 15.400 - 23.650 €
-
Ford Edge Preţ: 41.850 - 48.600 €
-
Ford Fiesta Preţ: n/a - 24.050 €
-
Ford Fiesta Active Preţ: 15.650 - 19.300 €
-
Ford Focus Preţ: n/a - 28.450 €
-
Ford Focus RS Preţ: 37.000 €
-
Ford Focus Sedan Preţ: 18.000 - 23.950 €
-
Ford Focus Wagon Preţ: n/a - 29.300 €
-
Ford Galaxy Preţ: 34.600 - 38.950 €
-
Ford Grand C-Max (2014-prezent) Preţ: 18.800 - 24.800 €
-
Ford Ka+ Preţ: 8.800 - 10.100 €
-
Ford Kuga facelift Preţ: 20.900 - 36.150 €
-
Ford Mondeo (2014-prezent) Preţ: 23.700 - 39.100 €
-
Ford Mondeo Wagon (2014-prezent) Preţ: n/a - 40.100 €
-
Ford Mustang Bullitt Preţ: 50.800 €
-
Ford Mustang Convertible facelift Preţ: 42.800 - 50.800 €
-
Ford Mustang facelift Preţ: 38.800 - 46.800 €
-
Ford Ranger Preţ: 26.245 - 44.047 €
-
Ford S-Max Preţ: 26.650 - 35.000 €
-
Ford Tourneo Connect (2013-prezent) Preţ: 18.612 - 26.548 €
-
Ford Tourneo Courier Preţ: 13.400 - 17.888 €
-
Ford Tourneo Custom Van (2012-prezent) Preţ: 35.718 €
-
Ford Transit Preţ: 25.792 €
-
Ford Transit Connect (2013-prezent) Preţ: 16.380 - 18.860 €
-
Ford Transit Custom Cargo (2013-prezent) Preţ: 24.792 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
cts-v care pana acum a demonstrat ca e la fel de bun ca un M5 si un AMG pe circuit......
acum vom vedea si Mustangu asta.......poate va crea ceva probleme unui M3......vom vedea
Eu am un Camaro cu motor 5.7L din 1996 16 valve 275hp pe dyno la motor inainte de galeriile modificate. Sa zicem ca aveam 300 si putin la momentul respectiv pe aeroport. Ti se pare normal masina de 70.000 euro sa fuga la fel ca o masina americana relativ ieftina (era 29.000 dolari in 96) veche de 14 ani?
Acuma dupa ce i-am facut ceva modificari la motor, tot aspirat (axa, chiulase, supape marite, injectoare, admisie) bat M3, M6 si alte suferinte de-astea de peste 50.000 euro. Pur si simplu nu pot sa justific preturile astea pentru masini care nu-ti dau senzatii extraordinare cand le conduci. Pot sa fie ele extraordinar de bune pe "track" dar sincer prefer oricand o masina care ma face sa ma simt bine in orice conditii decat una cu care sa ma simt bine doar pentru ce "poate" face dar niciodata n-apuc sa fac.
http://www.zeperfs.com/duel1312-1887.htm
Iar ca greutate a mea are 1550kg iar M3 Coupe 1675 :)
Totusi, repet problema, 14 ani mai tarziu 100 cai mai mult si 40.000 euro in plus si fuge la fel de tare aproape... cam trist nu?
Nu merge nici argumentul ca a mea e praf pe curbe ca am intrat pe podium de 2 ori la VTM la 1 secunda de STi/EVO si 3 secunde de masina de raliu cu timp 1m16s.
http://www.youtube.com/watch?v=mV64J55sCpI&feature=fvw
Nu zic ca e mai bun M6, dar fata de un Camaro... care are 180 de cai/tona fata de 280 cat are un M6. M6 face 0-100 in 4.2 secunde, camaro nu stiu, dar cred ca undeva la 6 secunde, ceea ce e o diferenta.
@flexusz28: felicitari pentru participare.O poza cu masina ai? ce cutie de viteze ai? Si cum ai intrat in posesia masinii? sorry de intrebari dar si eu sunt fan muscle car... chiar asa, cu defectele lor.
Eu sunt foarte multumit de ce-am facut cu motorul asta aspirat cu blocul original 120.000 km. Am cutie automata Borg-Warner 6 viteze, aceeasi cutie ca pe corvette si viper. Am gasit-o prin Pitesti.