Ford a demarat astăzi producţia primului său model electric în Europa. Este vorba despre varianta cu zero emisii a actualului Focus, ce va lua naştere în cadrul uzinei Saarlouis din Germania.
O premieră pentru Ford, noul Focus EV este o premieră şi pentru Germania, care marchează producţia primului model de acest tip în uzina unui constructor aflat pe teritoriul său. Ford a investit 16 milioane de euro în cadrul uzinei din Saarlouis pentru a permite asamblarea versiunii electrice şi pentru a face faţă cererii pieţei.
Dezvoltat pentru a deveni un adevărat model global, noul Focus electric beneficiază de un motor cu zero emisii, capabil să dezvolte 143 de cai putere şi să propulseze maşina până la o viteză maximă de 136 km/h. Fiecare unitate va fi echipată cu un alimentator special, care va permite diferite tipuri de încărcare. Astfel, după doar 2-3 ore de stat în priză, Focus-ul electric poate rula 100 de kilometri. Dacă se optează pentru o încărcare de 3-4 ore, autonomia creşte la 150 de kilometri. Această valoare poate fi extinsă însă, mulţumită sistemului de regenerare a energiei cinetice, care poate recupera până la 95% din forţa de frânare.Constructorul american produce din 2011 Focus-ul electric la o uzină din America de Nord, însă europenii vor avea parte de propria lor versiune, gata să ajungă în showroom-uri la mijlocul lunii august.
În viitorul apropiat, Ford îşi va extinde prezenţa în sectorul european al automobilelor ecologice prin lansarea noilor C-Max Energi Plug-in Hybrid şi Mondeo Hybrid.
via newspressusa (înreg.)
Ce e tarziu?? Ai citit articolul? E prima masina electrica de serie produsa in Germania.
Nu creda ca va avea vanzari prea mari,germanii nu sunt deschisi la nou precum americanii.Chiar daca multi nu cred,noi europenii mai avem multe de invatat de la americani.
Hai nu-i mai pupa atat in partea dorsala pe americani. Citeste aici:
http://www.automarket.ro/stiri/nissan-leaf-face-performanta-in-norvegia-locul-al-13-lea-pe-modele-in-2012-50589.html
Ce e tarziu,explica-mi??O spui de parca ar fi o multime de modele electrice pe piata.
Sunt asa de multe incat le numeri pe degete :))))
Copiii astia......
Mai citeste si tu o carte... nu de alta, dar limbajul te da de gol. Trecand la subiect, Nissan Leaf s-a vandut in peste 70.000 de unitati. Mai vorbim cand o sa ajunga si Focus EV la performanta asta. Probabil atunci Leaf va fi la a 2-a sau a 3-a generatie, mult perfectionata si cu multe alte zerouri in coada la numarul de exemplare vandute. Deci oricum am da-o, Leaf e net superior. Pentru Nissan care a avut curajul sa faca primul pasul, momentul aste ACUM. Nu-i nimic gresit in exprimarea asta.
Zoe? Zoe este deja un hit pe segmental sau..
http://www.automarket.ro/stiri/renault-zoe-a-adunat-80-din-comenzile-segmentului-electric-din-franta-in-50515.html
Modele electrice pe care le STII TU le numeri pe degete. In realitate, ele sunt ceva mai multe.
Chiar asa,sunt multe modele electrice pe piata?
Tu ai habar ce vorbesti??
Probabil ai descoperit tu unele noi... :)))))))))
Mai cauta,poate mai gasesti :)))))
Deasemenea piata europeana este o piata MICA comparativ cu alte piete. Partea occidental este insa f matura si selective, de aceea performanta Renault Zoe e de apreciat si denota ca are viitor. Un viitor al carui "trecut" incepe ACUM.
Deci hai sa vedem cateva modele electrice:
Nissan Leaf
Think City
Toyota RAV4 EV
Mitsubishi I-miev
Mitsubishi Minicab MiEV
Citroën C-Zero
Peugeot iOn
Ford Focus EV
Coda
Toyota FT-EV
ZAP Xebra
Venturi Fetish
Myers NmG
Tango T600
Buddy/Pure Mobility
Phoenix Motorcars PU
Ford Transit Connect Electric
The eBox
Spark EV
Mini E
Fluence ZE
Kangoo ZE
Zoe ZE
Twizy ZE
Tesla Model S
Volvo C30 Electric
Smart electric drive
Mercedes SLS Electric
Chery QQ3 EV
JAC J3 EV
BYD e6
Zotye TD100 EV
BAIC E150 EV
SAIC Roewe E50
Zotye 5008 EV
etc. etc. etc.
Si astea-s doar cateva ! Ia vezi iti ajung degetele de la maini sa le numeri..? Sau te refereai si la picioare?? :))