De altfel, succesul a venit pe fondul vânzărilor pick-up-urilor Ford F150 şi a derivatelor sale, ca urmare a unei combinaţii fericite de factori. "Preţurile scăzute la petrol, scăderea dobânzilor şi creşterea în continuare a pieţei imobiliare se potriveşte foarte bine cu pick-up-urile, ceea ce este bine pentru noi", explică Bob Shanks, directorul financiar al Ford.
Succesul din America de Nord a venit şi pe fondul unei uşoare creşteri de preţuri, întrucât preţul mediu plătit pentru Ford în Statele Unite a crescut cu 3.6% comparativ cu 2014, la aproape 36.000 de dolari.
Totuşi, nu doar piaţa americană a mers peste aşteptări.
Pentru prima oară din 2011, Ford a înregistrat profit şi în Europa. Compania a raportat un câştig net de 259 de milioane de dolari, o îmbunătăţire cu 857 de milioane de dolari comparativ cu anul trecut. În plus, americanii au înregistrat profit în toate regiunile cu excepţia Americii de Sud, acolo unde recesiunea puternică din Brazilia a afectat rezultatele finale. "Nu este doar o poveste nord-americană, am început să vedem că operaţiunile internaţionale merg înainte", a adăugat Shanks.În urma acestor rezultate pozitive, angajaţii Ford vor primi un bonus de 9.300 de dolari, cel mai mare din istorie, iar compania anticipează că va reuşi să doboare noi recorduri de profit şi în 2016.
Via Automotive News
Care angajati ? Managerii !?
Is curios daca la Craiova o sa le dea macar 200$.
Ce atitudine sfidatoare fata cativa "fraieri" ce au cumparat focus electric.
Oricum e mediocru. Mai bine cumparau Leaf. Era mai performant, iar managementul firmei nu te jignea cu astfel de afirmatii.
daca mai copiaza si interiorul de la Bentley sau macar (vw) si fiabilitatea Toyotei, mare viitor!!
Ian Callum, designerul care a desenat actuala gama de la Ford este cel care a desenat si ultimele modele de Aston Martin. Aston Martin a fost proprietate Ford pana acum cativa ani. Deci Callum in copiaza pe Callum? E ca si cum ai zice sa Skoda copiaza elemente de design de la VW.
Adevarul e ca noua gama de la Ford arata mult mai bine decat vechea gama. Iar designul este cel care vinde.
Nu vezi ca din fata fordul arata a Aston Martin, iar in interior ii da clasa hyundai...