În vara acestui an, croații de la Rimac Automobili au publicat primele imagini și informații despre Nevera, versiunea de producție a conceptului C_Two. Producția va fi limitată la doar 150 de exemplare, dar, înainte să ajungă pe linia de asamblare, hypercar-ul electric mai are de trecut peste câteva obstacole.
Până acum, Rimac a construit mai multe prototipuri pre-serie pe care le-a supus unor serii de teste. Pentru ca dezvoltarea să fie încheiată cu succes, croații trebuie să supună un prototip perfect funcțional unui test de impact.
Înainte de a fi distrusă, Mate Rimac a vrut să testeze mașina acolo unde, mai mult ca sigur, niciun client nu o va testa: în off-road. Prototipul de pre-serie respectiv a fost construit anul acesta și a fost expus în toată lumea. Mai mult, a fost testat de diverși jurnaliști auto și a fost chiar mașina care a stabilit recordul de accelerație pentru un model de serie.
Rimac Nevera este echipat cu patru motoare electrice, care dezvoltă împreună 1.914 cai putere și 2.360 Nm cuplu.
O baterie de 120 kWh completează pachetul, asigurând o autonomie de până la 550 de kilometri.Prețul unui exemplar pornește de la 2 milioane de euro.
via Rimac Automobili
Pe traseul respectiv te poți descurca lejer și cu o Dacie 1300, Trabant, Skoda 100 sau VAZ 2101 (Lada 1300)
Credeam în ceva onestitate dar ești varză, Mate.
optiune pt drumuri grele aka mititei pe camp pt romani nu are?
la noi e ceva obisnuit cu suv-ul in oras si cu orice masina prin padure. te pui cu desteptii planetei...
totusi ceva remarc, o baga prin namoale, o tamponeaza..dar manele in ea nu!!