Fisker scapa de acuzatiile intentate de Tesla
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Scandalul care a luat nastere intre cei doi mari constructori americani de vehicule electrice, Tesla si Fisker a ajuns la final. Curtea de arbitraj din California, desemnata sa puna capat divergentelor iscate intre cele doua companii, a ajuns la un acord.
Procesul intentat de Tesla celor de la Fisker se pare ca a fost doar "apa de ploaie", curtea de arbitraj inclinand balanta in favoarea celor care au gandit conceptul Karma. Tesla, care a incercat astfel sa puna bete in roate procesului de dezvoltare a viitorului sedan de lux hibrid Fisker, s-a vazut invinsa inainte de a ajunge in fata judecatorilor.
Darryl Siry, vicepresedintele diviziei de marketing Tesla, a declarat dupa aflarea deciziei: "Tesla nu este multumita de rezultat dar continua sa se axeze pe productia proprie si pe atingerea tintelor fixate". La randul sau, Henrik Fisker, fondatorul companiei americane cu acelasi nume, a afirmat: "In ciuda implicarii in procesul Tesla, Fisker a reusit sa isi continue procesele de productie si dezvoltare".
Pentru cei care nu sunt familiarizati cu procesul intentat de Tesla, mentionam ca americanii i-au dat in judecata pe rivalii de la Fisker pentru furt intelectual.
Henrik Fisker, fondatorul companiei care ii poarta numele, si Bernhard Koehler, seful operatiunilor Fisker, au fost acuzati de frauda, dupa ce au acceptat un contract de design de 875.000 de dolari cu Tesla, pentru a da nastere unui sedan electric.Potrivit Tesla, acestia au acceptat contractul numai pentru a intra in posesia informatiilor pe care urmau apoi sa le foloseasca in dezvoltarea unui sedan electric concurent, anticipat deja de conceptul Karma. Henrik Fisker a sustinut insa intotdeauna ca acuzatiile aduse de Tesla sunt false. "Pentru noi nu este decat un proces ridicol", declarase Fisker cu ceva timp in urma.
Pentru a pune capat mai repede procesului, Fisker si Tesla au fost de acord sa apeleze la ajutorul unei curti de arbitraj. Aceasta solutie oferea un rezultat mult mai rapid decat o infatisare in fata instantei.
via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)