În urmă cu exact doi ani, Henrik Fisker părăsea compania pe care o fondase și care se lansase deja într-un duel ecologist cu Tesla. Fisker lăsa în urmă brandul cu același nume și modelul Karma, un hibrid extrem de apreciat pentru performanțele sale.
Dificultățile financiare au îngropat rapid brandul american, iar salvarea a venit de la grupul chinez Wanxiang, abia un an mai târziu, adică în 2014. Aceștia au anunțat planuri de ralansare, dar mulți au privit cu scepticism noua conducere.
Wangxiang dovedește însă că proiectul său de renaștere este cât se poate de realist și anunță oficial că va reboteza compania americană. Pentru a șterge orice legătură cu fondatorul său, Fisker va fi redenumit Elux și va avea un nou logo, dezvăluit și el oficial.
Marca americană va trece printr-un proces de schimbare a identității, însă va păstra numele Karma pentru modelul său electric. Sedanul va păstra caracterul premium și alături de el și eticheta destul de piperată. Mai mult, chinezii plănuiesc să mărească prețul cu 25.000 de dolari, ceea ce ar face ca un Elux Karma să ajungă la aproximativ 135.000 de dolari.
Deși Wanxiang a promis că va relua producția lui Karma în cursul acestui an, se pare că investitorul chinez are probleme cu găsirea unui centru de asamblare. În aceste condiții, livrarea primelor exemplare Elux Karma ar urma să fie amânată pentru mijlocul lui 2016.
via autoguide
pe cand updatarea sistemului de comentarii???
tot ne "amenintati" ca lucrati al problema si nimic
Tesla sunt niste gunoaie. O dovedesc nenumaratele probleme de fiabilitate.
O explicatie mult mai logica si de bun simt e ca "E" vine de la electric, iar "lux" de la gama premium ce vor s-o relanseze.
Prima oara fa-ti cont si pe urma sa ai pretenti:)))))
am cont si il voi activa in momentul in care voi fi obligat sa comentez logat
;)