Fisker Automotive, compania auto din California celebră pentru modelele premium cu propulsie hibridă, pare din ce în ce mai aproape de faliment. Cea mai nouă decizie luată de conducerea companiei a fost concedierea a 75% dintre angajați. Asta a însemnat că peste 160 de angajați au fost anunțați că nu mai au un loc de muncă. Deși printre angajații concediați s-a aflat și echipa de PR, compania Fisker a dat publicității un comunicat de presă prin care anunță că în ciuda eforturilor făcute în ultima vreme s-a ajuns la punctul în care concedierile de personal sunt o măsură necesară.
Fisker s-a confruntat în ultima vreme cu o serie mare de probleme ce au întârziat producția de modele noi, ca falimentul principalului furnizor de acumulatori sau demisia lui Henrik Fisker, fondatorul mărcii. Mai mult, Fisker are de returnat un împrumut guvernamental în valoare de 529 milioane dolari primiti în 2009. Fisker a folosit 193 milioane dolari pentru dezvoltarea modelului Atlantic, ce ar fi trebuit să devină al doilea model din gamă.
Guvernul american a oprit apoi împrumutul în luna mai 2011, după ce Fisker a întârziat în mod repetat lansarea modelului Karma. Fisker Automotive a fost înființată în 2007 de către Henrik Fisker, fost designer pentru Aston Martin și BMW și Bernhard Koehler. Modelul Karma a fost prezentat în 2009, dar a intrat în producția de serie abia în toamna anului 2011.Via Autocar, automotive news
Si acum la subiect.
Fisker a dat o lovitura mare statului american si ar trebui vanduti cu bucata si primele si salariile imense de la management luate inapoi.
Apoi pot chinezi sa-i cumpere.