Fisker a publicat un teaser nou cu viitorul SUV electric: versiunea de serie va fi lansată în 2021 și promite o autonomie de până la 480 de kilometri

de Cornel Șocariciu
Duminica, 07.04.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Fisker va lansa un SUV electric în 2021. Modelul va avea o autonomie de circa 480 de kilometri și va fi disponibil și în versiuni cu tracțiune integrală.

Fisker a publicat o nouă imagine teaser cu viitorul SUV electric. Modelul încă nu a primit un nume, însă reprezentanții start-up-ului ne asigură că în 2021 vom face cunoștință cu versiunea de serie a acestuia.

Noua fotografie teaser dezvăluie mici detalii de caroserie: Fisker pregătește aripi laterale generoase, jante cu design specific modelelor electrice și un set de faruri care ne amitesc de cele ale conceptului EMotion.

Viitorul SUV electric pregătit de start-up-ul condus de celebrul designer Henrik Fisker promite spațiu generos pentru toți pasagerii, un sistem de infotainment avansat și un Head-Up Display de mari dimensiuni. Totodată, SUV-ul va fi echipat și cu un plafon care poate fi rabatat.

Varianta de serie va putea fi echipată și cu două motoare electrice, câte unul amplasat pe fiecare punte, iar energia necesară funcționării va fi stocată într-un acumulator cu o capacitate de 80 kWh. Autonomia calculată conform standarului american EPA va fi de circa 480 de kilometri.

Viitorului SUV produs de Fisker țintește direct către Tesla Model Y, iar în aceste condiții, oficialii start-up-ului anunță un preț de pornire pe piața din SUA de 40.000 de dolari, cu 1.000 de dolari mai mult comparativ cu prețul anunțat de Tesla pentru Model Y.

Via | Autocar

Comentarii (4)

  • mircea badea
    eu tot nu inteleg, daca e suv de ce nu-i pune mai multe baterii? la ce folos mai e suv altfel? mai mult dezavantaje..
    1 1
  • mihai gadea
    draga mircea, in general suv-urile astea nu sunt niste masini care sa aiba "amprenta" la sol mai mare decat cele obisnuite. Sunt doar niste masini mai inalte, mult iubite de incalecatorii de borduri de la noi si de pretutindeni.
    3 1
  • Mie mi se pare ca SUV-urile actuale sunt un recul la sportivizarea excesiva si inutila a masinilor normale.
    In dorinta de a le face cat mai sportive si mai performante pe curbe masinile normale au devenit foarte joase si cu garda la sol foarte mica, ceea ce aduce niste limitari.
    Pentru cineva fara pretentii sportive (de la o masina de zi cu zi/oras) pozitia inaltata la intratul neutru din masina (fara sa ma asez pe jos sau sa ma catar) mi se par mult mai importante. Faptul ca atunci cand merg cu ea la tara/munte pot sa trec si de vre-un sant sau niste gropi mai serioase mi se pare un bonus.
    Din pacate sportivizare excesiva si inutila a masinilor de oras/zi de zi, se manifesta in continuare si acum loveste si suv-urile creind niste inutilitati precum suv-urile de performanta, care invadeaza acum piata.
    5 1
  • Si ca sa fiu si ontopic: cred ca o sa fie frumoasa masina lu' Fisker dar problema nu este acolo pentru o marca de volu, ci la logistica.
    Lui Musk i-au trebuit vreo 10 ani pana sa poata produce niste volume decente de masini in conditiile in care nu prea a avut concurenta de la marii producatori de automobile. Fisker nu mai are avantajul asta.
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru