Fisker a publicat o nouă imagine teaser cu viitorul SUV electric. Modelul încă nu a primit un nume, însă reprezentanții start-up-ului ne asigură că în 2021 vom face cunoștință cu versiunea de serie a acestuia.
Noua fotografie teaser dezvăluie mici detalii de caroserie: Fisker pregătește aripi laterale generoase, jante cu design specific modelelor electrice și un set de faruri care ne amitesc de cele ale conceptului EMotion.
Viitorul SUV electric pregătit de start-up-ul condus de celebrul designer Henrik Fisker promite spațiu generos pentru toți pasagerii, un sistem de infotainment avansat și un Head-Up Display de mari dimensiuni. Totodată, SUV-ul va fi echipat și cu un plafon care poate fi rabatat.
Varianta de serie va putea fi echipată și cu două motoare electrice, câte unul amplasat pe fiecare punte, iar energia necesară funcționării va fi stocată într-un acumulator cu o capacitate de 80 kWh. Autonomia calculată conform standarului american EPA va fi de circa 480 de kilometri.
Viitorului SUV produs de Fisker țintește direct către Tesla Model Y, iar în aceste condiții, oficialii start-up-ului anunță un preț de pornire pe piața din SUA de 40.000 de dolari, cu 1.000 de dolari mai mult comparativ cu prețul anunțat de Tesla pentru Model Y.
Via | Autocar
In dorinta de a le face cat mai sportive si mai performante pe curbe masinile normale au devenit foarte joase si cu garda la sol foarte mica, ceea ce aduce niste limitari.
Pentru cineva fara pretentii sportive (de la o masina de zi cu zi/oras) pozitia inaltata la intratul neutru din masina (fara sa ma asez pe jos sau sa ma catar) mi se par mult mai importante. Faptul ca atunci cand merg cu ea la tara/munte pot sa trec si de vre-un sant sau niste gropi mai serioase mi se pare un bonus.
Din pacate sportivizare excesiva si inutila a masinilor de oras/zi de zi, se manifesta in continuare si acum loveste si suv-urile creind niste inutilitati precum suv-urile de performanta, care invadeaza acum piata.
Lui Musk i-au trebuit vreo 10 ani pana sa poata produce niste volume decente de masini in conditiile in care nu prea a avut concurenta de la marii producatori de automobile. Fisker nu mai are avantajul asta.