Fisker a livrat 1.000 de unităţi Karma
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Fisker a anunţat că a livrat primele 1.000 de unităţi Karma. În urma livrărilor, Fisker a înregistrat venituri de peste 100 de milioane de dolari. Cei de la Fisker au trecut printr-o serie de probleme cu Karma, care variază de la un recall pentru toate unităţile produse vreodată, până la un incendiu în toată regula provocat de un Karma pus la încărcat într-o casă. Constructorul a avut şi probleme financiare de-a lungul timpului, dar compania a anunţat că a obţinut o finanţare privată care îi asigură 174 de milioane de dolari pentru a putea introduce modelul Atlantic în producţie, operaţiune ale căror costuri se ridică la peste un miliard de dolari.
"Suntem încurajaţi de cererea puternică pentru Karma, modelul nostrul electric de lux, cu autonomie extinsă, unic în lumea auto. În timp ce finanţarea proiectelor noastre este în lucru, noi suntem hotărâţi să mergem mai departe şi să dezvoltăm cu un model de volum, Fisker Atlantic.", a declarat Tom LaSorda, CEO-ul Fisker.
Fisker Karma este produs de uzina Valmet din Finlanda, debutul producţiei având loc în martie 2011. Iniţial, cei de la Fisker vroiau să construiască 7.000 de unităţi în 2011, dar creşterea lentă a producţiei conform planurilor interne nu a decurs aşa cum trebuie, fiind livrat un număr mic de unităţi.
Fisker Karma este un hibrid de performanţă care poate fi încărcat de la priză. Încă de la debutul prototipului de la Salonului Auto de la Detroit din 2008, cei de la Fisker au primit 1.000 de comenzi pentru acest model. La doar două săptămâni de la lansarea oficială, care a avut loc la Salonul Auto de la Detroit din 2009, hibridul coupe cu patru uşi al celor de la Fisker a reuşit să strângă in acest timp nu mai putin de 1300 de comenzi ferme.Fisker Karma are două motoare electrice care dezvoltă un total de 408 CP şi 1.300 Nm şi accelerează de la 0 la 100 km/h în 5.9 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 200 km/h. Pentru a mări autonomia de la 80 la 483 kilometri, Karma beneficiază de un motor 2.0 turbo alimentat cu benzină, care încarcă bateriile după ce modelul rămâne fără energie în acumulatori. Potrivit estimărilor realizate de cei de la Fisker, un şofer care parcurge 64 de kilometri zilinci cu o baterie încărcată la maximum are nevoie de 35 de litri de benzină pe lună.
Mai mult decât atât, respectivul şofer va face plinul o dată la 1.609 kilometri, dacă parcurge acelaşi traseu de 64 de kilometri în fiecare zi, plecând de acasă cu bateria încărcată.Via | Fisker
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Rolls-Royce a lansat propriul său set de șah ca un accesoriu pentru clienții mașinilor sale. Noul set include o suprafață de joc cu un lemn tăiat cu laser și piese din aluminiu care integrează magneți. (20.04)
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
...daca eram navetist obligat sa fac zilnic 64Km faceam si io o cerere ferma, asa....
in rest, jos palaria... arata excelent, probabil ca se misca excelent dar prefer un Model S de la Tesla