Recent, SUV-ul cu zero emisii Jeep Avenger a primit titlul de Mașina Anului 2023 în Europa. Acum a venit momentul să aflăm finaliștii care se luptă pentru titlul de Mașina Anului 2023 în lume.
Lista include nume ca Alfa Romeo Tonale, BMW Seria 2 Coupe, BMW X1/iX1, Honda HR-V/ZR-V, Hyundai Ioniq 6, Kia Niro, Mazda CX-60, Mercedes-Benz Clasa C, Nissan Ariya și Nissan Z.
La categoria World Electric Vehicle s-au calificat următoarele modele: BMW i7, Genesis GV60, Hyundai Ioniq 6, Kia Niro EV și Lucid Air.
Pe noul BMW Seria 7/i7 îl regăsim și în categoria World Luxury Car. Aici, nava amiral din Munchen se va lupta cu Genesis G90, Land Rover Range Rover, Land Rover Range Rover Sport și Lucid Air.
În categoria World Performance Car regăsim modele ca BMW M4 CSL, Kia EV6 GT, Nissan Z, Porsche 911 GT3 RS și Toyota GR Corolla. Honda Civic Type R și Mercedes-AMG SL nu s-au calificat.
Citroen C3, Ora Funky Cat și Volkswagen Taigo sunt modelele din categoria World Urban Car.
Finaliștii categoriei World Car Design of the Year sunt Cadillac Lyriq, Hyundai Ioniq 6, Land Rover Range Rover, Lucid Air și Nissan Z.
Marii câștigători vor fi anunțați în 5 aprilie, cu ocazia Salonului Auto de la New York.
via WCOTY
Aici avem o eroare gramaticala. Nu v-as fi atras atentia daca s-ar fi intamplat doar o singura data, insa vad ca persistati cu acest tip de eroare si v-o zic nu ca pe un repros, ci cu speranta de a o intelege si de a nu o mai repeta in viitor.
Corect ar fi:
- ori sa avem prepozitia "Pe" inainte de "noul BMW." pentru ca BMW-ul nu este subiect aici, este un substantiv propriu in acuzativ, subiectul fiind neexprimat ci dedus "noi" si raspunde la intrebarea "cine?"
- ori sa facem BMW-ul subiect si sa raspunda la intrebarea "cine?" intr-o constructie la diateza pasiva: Noul BMW Seria 7/i7 este (poate fi) regăsit și în categoria World Luxury Car.
chiar daca ar fi adevarat...altceva?
Exista zona de comentarii unde ne putem expune punctul de vedere in legătura cu ce se spune in articol, calitatea si relevanța lui.
Legat de masina anului… a ajuns un show de 2 lei. O eventuala câștigătoare ar trebui sa fie desemnată la sfârșitul anului când se evaluează volum vânzări VS concurenta pe același segment, calitate, oștiri întreținere, satisfacție clienti etc. indiferent ca vorbim de electrice sau clasice. Practic pentru masina anului 2023 ar trebui luate in calcul masini care erau deja la vânzare la sfârșitul lui 2022, iar desemnarea nu mai devreme de noiembrie 2023.
Trebuia sa desemneze si masina anului 2024 dacă tot erau adunați….
Altceva ce?
Am vrut doar sa subliniez ca ar fi fost mai indicat ca Autoshow sa fi pus pozele tuturor finalistelor si nu doar cea cu Ionic 6.7.8....
De acord, trebuia ca Autoshow sa pună poze cu finalistele, măcar asa din respect și pentru cititorii neavizați...