Anul 2023 marchează finalul de carieră pentru modelul Megane RS, iar Renault a vrut să marcheze momentul așa cum se cuvine: cu o ediție limitată. Numele său este Megane RS Ultime și vorbim despre ultimul model echipat cu sigla Renault Sport.
De acum încolo, marca Alpine va scrie următoarele capitole din această poveste.
Așadar, noul Renault Megane RS Ultime este bazat pe Megane RS Trophy și vine, înainte de toate, cu o grafică specială vopsită în negru mat. Avem apoi jante Fuji Light de 19 inch, frâne Brembo cu etriere roșii, șasiu Cup, aripi față/spate mai late, prize de aer pe lateral, faruri RS Vision și o serie de ornamente negre.
Clienții vor avea la dispoziție 4 nuanțe exterioare: Negru Star, Alb Pearl, Galben Sirius și Portocaliu Tonic.
Pentru interior, Renault a pregătit scaune Recaro, tapițerie din Alcantara, ornamente exclusive pentru praguri, o placă metalică înseriată, display central de 9.3 inch, sistem audio Bose, instrumentar de bord digital, cu ecran de 10 inch și telemetrie de bord RS Monitor.
Opțional, modelul francez poate fi echipat cu Head-Up Display, trapă și o husă confecționată la comandă.
Sub capotă, noul Renault Megane RS Ultime ascunde un motor de 1.8 litri, turbo, care dezvoltă 300 CP și 420 Nm. Unitatea lucrează alături de o transmisie EDC și un diferențial mecanic Torsen. Sistemul 4Control cu 4 roți directoare este și el prezent.
În aceste condiții, suta de kilometri pe oră este atinsă în 5.7 secunde.
PRODUCȚIE LIMITATĂ LA 1.976 DE EXEMPLARE
Francezii transmit că producția lui Megane RS Ultime va fi limitată la doar 1.976 de unități (anul înființării divizie Renault Sport). Așa cum spuneam, debutul public este programat pentru data de 13 ianuarie, în cadrul Salonului Auto de la Tokyo.
via Renault
Au reusit comunistii sa distruga industria auto.
pentru tine nu e niciun pacat. ce, urma cumva sa fii tu client de asa ceva? pai vezi...stai cuminte acolo ca-ti sta bine in passatu ala dizal din '98, mai dai o mana de chit pe unde l-a mancat rugina ca nu o sa observe nimeni si te-ai scos, ai afumatoare, esti si tu in randul lumii
De as fi in locul tau mi-as cumpara acum un RS. 10-15 ani l-as folosi fara probleme ca a 2 a masina strict pentru distractie. Dupa aia as lasa-o in garaj si as scoate-o doar in WE. Nici nu conteaza cat consuma, e pana la urma o termica si "last of his kind".
Prevad ca se va vinde ca painea calda.
Nu a zis nimeni că dispar modelele hot-hatch de la Renault, pur și simplu Alpine se va ocupa de asta de acum în colo. Scrie în începutul articolului.