Alfa Romeo Giulia, modelul care-și propune să dea startul renașterii mărcii italiene va îmbrăca hainele Poliției Rutiere pentru o perioadă de 12 luni, urmând să fie utilizată de polițiștii din Ilfov pe centura Capitalei, pe DN1 și pe autostrada A3.
Oferită gratuit de Auto Italia, importatorul oficial al mărcii în România, mașina va ajuta polițiștii este echipată cu un motor 2.0 Turbo pe benzină care dezvoltă 280 CP, echivalentul versiunii Veloce a modelului italian. Conform datelor tehnice oficiale, Alfa Romeo Veloce oferă o accelerație 0-100 km/h de 5.2 secunde, viteza maximă pe care o poate atinge fiind de 240 km/h. Transmisia automată cu 8 rapoarte și sistemul de tracțiune integrală permanentă Q4 dublează oferta tehnică pe care o propune modelul italian.
"Autospeciala Alfa Romeo este dotată cu sisteme optice și acustice destinate activităţilor de Poliţie Rutieră și va acoperi zona de nord a județului Ilfov. Giulia va fi prezentă pe Autostrada A3, DN1 și Centura Bucureștiului, dar și pe raza localităților Buftea, Snagov și Otopeni", spun reprezentanții Auto Italia în comunicatul oficial.
România este a doua țară în care Giulia intră în flota polițiștilor după ce modelul Alfa Romeo a început încă de anul trecut să acopere nevoile Carabinierilor (în versiunea Quadrifoglio V6 de 510 CP) și ale Poliției de Stat din Italia.
Prefer sa-l vad la muzeu.
Turuie Godzilla pe jos cu LaFărrări de-l i-a cu ameteala.
Sau Nissan GT-R NISMO 2016 0-100 > 2,4sec
Era vorba de ceva exorbitant ca pret, excitant pt orice pasionat de masini si tot de sorginte latina.
Asa putem borbi de o masina electrica facuta de studenti care prinde suta in 1.8 sec.
Da, misto nismo GT-R R35 sau un AMS Alpha Omega ;-)
P.S. Giulia arata superb, pacat ca nu mi-o permit :(
@Roger that: Am 159 aceeasi motorizare si nu am lag de doua sec ca tine, vezi sa nu ai probleme cu motorul.
Este din 2006, 210.000km+, sincer singura piesa care a cedat a fost un furtun AC la 190.000km care a costat 900 lei care a cedat "misterios" dintr-o data la reprezentata cand imi puneau freon. Am avut grija de ea + mers regulamentar 50 oras/130 autostrada si nu a dezamagit, o mai tin pana la 300.000 si o vand.
Ma amuzam recent de un amic cu un Passat 2.0TDI (a doua optiune a mea dupa Alfa) tot din 2006 care imi spunea ca Alfa e masina proasta, iar el la 120.000 a schimbat injectoarele (8000lei) si la 150.000 a crapat turbina, si acum la 160.000 am inteles ca are probleme electrice. Probabil am avut si noroc cu ea si a mea a tinut.
O zi buna