Film de colectie: Climb Dance, 5 minute de pilotaj cu Ari Vatanen
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Climb Dance este un scurtmetraj de 5 minute pe parcursul carora Ari Vatanen reuseste o urcare perfecta pe Pike's Peak in 1988. Un film care nu trebuie ratat de fanii raliurilor!
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Video
-
Britanicii de la carwow au realizat o liniuță cu totul atipică. Aceștia au pus față în față un Porsche 911 GT3 RS, un Lamborghini Aventador SV și un Volkswagen Beetle. Nu vă lăsați păcăliți, pentru că acest Beetle are două motoare electrice de Tesla și de (03.11)
-
Xiaomi Auto a realizat primul său tur de viteză pe Nürburgring Nordschleife, obținând un timp de 6:46.874 cu SU7 Ultra Prototype. Din 2014, doar 7 vehicule complet electrice au reușit să ajungă pe lista Nürburgring. Xiaomi Auto a anunțat oficial în iulie (30.10)
-
Spaniolii de la km77 au luat noul Peugeot E-3008 și l-au supus la testul elanului. Aflați în acest video cum s-a descurcat noul model electric al francezilor. (28.10)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Cel mai bun pilot de raliuri , parerea mea , si asta fara intentia de a supara fanii marelui Colin McRae (RIP).
Dar in aceasi vreme cu Ari Vatanen , pilota si o femeie faimosul model Audi S1( masini de altfel care au facut multe victime in raliuri datorita puterilor impresionante la care se ajunsese).
Multam pt filmul asta , cu toate ca l-am vazut de multe ori ramanand uimit de felul in care "arunca " masini dintr-o parte in alta.
Bafta mare 2all.
Foarte frumos vidoeclipul. Pornografie auto!
Ala-i condus ;)) sau...pilotat
O seara buna la toti !!
- Metro
- Audi S1
- Peugeot 205
- Nissan 240
Pacat ca s-a desfintat grupa asta , masinile atingand viteze si puteri impresionante si fiind un adevarat pericol , atat pt spectatori , cat mai ales pt piloti.
Genial clipul, l-am vazut de nenumarate ori, dar tot uimit raman de fiecare data.
Atunci nu aveau nici un fel de ajutor din partea electronicii . Totul tinea de pilot.
Aia dupa fiecare etapa erau extenuati pt ca se "luptau" in permanenta cu masina.
Bafta mare 2all.
Vb de guitat, dar vad ca guiti cel mai tare pe-aci....sa nu-ti prinzi urechile in comentarii...si cred ca doar tie i-ti pare complexa exprimarea , pt ca exacta in nici un caz.
Fiind foarte complex in exprimare (cum crezi tu) , probabil ca nu stii sa te faci inteles pt ceilalti.
Cu injurii la adresa altora in nici un caz nu dai dovada de complexitate in comentarii si nici de un pic de inteligenta , doar pt ca altul are alta parere ...adu argumente.
Am 4 sau 5 documentare distincte despre istoria grupei B , si stiu despre ce vb , spre deosebire de tine.
NICIODATA nu s0a pus problema timpilor scosi pe etape cand s-a avut in vedere luarea acestei decizii.
Sunt doar 2 factori care au dus la luarea acestei decizii :
1.FIA a desfintat grupa B pt ca fiind prea puternice erau din ce in ce mai greu de controlat , constructorii avand regulamentul FIA permisiv , putea sa duca puterile motoarelor pana in panzele albe ( gandeste-te ca erau anii 80' fara pic de asistenta electronica) multi piloti si spectatori pierzandu-si viata de pe urma aciidentelor, pe de o parte , iar motivul 2 si CEL MAI IMPORTANT : pt ca organizatorii nu puteau sa controleze multimile de oameni care se adunau sa priveasca masinile astea....stateau pur si simplu pe traseu , multi fiind omorati de masinile scapate de sub control { "bomboana de pe tortul" grupei B fiind in raliu portugaliei cand o masina a intrat in plin
Revenid la filmul cu Ari care era pilot Peugeot.
Peugeot in anii aia nu erau implicati in nici un alt sport cu motor putandu-si canaliza resursele pe care le aveau le numai pt dezvoltarea de masini de raliu si derivate din ele .
- Iulian325 stie ce vb si are dreptate , in 88 asta a fost recordul stabilit de Ari Vatanen.
Asta nu e o proba sau etapa de raliu , ci o URCARE ___HILL CLIMB.
in 1988 , cand s-a prezentat cu masina asta, nefiind o masina de grupa B , ci modelul castigator al cursei Paris-Dakar, cu toate rotile motrice si directoare ,modificat, era cam peste tot si se asteptau sa doboare recordul pe urcarea asta.
Nu spun ca nu are tenta de publicitate, dar e un scurt metraj , montat din mai multe surse, camerele de pe masina , exterioare (statice, pe margine) care documenteaza cursa record pt pikes peak 88.
Dupa cum vezi , filmul asta a castigat si niste premii , pt spectaculozitatea imaginilor , pt felul cum omul ala conduce la limita ,admirabil pe un traseu sinous , unde la cea mai mica ezitare , "ar putea sa-i cante popa".
Ala nu e un joc video, omul ala PILOTEAZA pe bune. Daca a ratat o intrare in viraj, nu ai da restart si o ia de la capat.
Sper ca te-am convins cu argumente.
Bafta mare.
filmul e super, l-am avut pe pc acumcitva ani... cred ca si acum il mai am pe un cd back-up... superb, ce atitea vorbe, se gaseste cite unu' sa fac pe deshteptul, sa apreciem frumusetea indeminarii omului ;)
@Undercover: 1 intrebare - urmareste filmul si zi-mi un singur lucru: de cate ori a facut Vatanen derapaje controlate fara sa fi fost necesar? daca ar fi mers numai pentru timp si nu si pentru spectacol... sigur scotea un timp si mai bun... sigur ca urcarea este un record, pentru ca este in conditii speciale+o masina speciala, nu in competitie... daca mai trebuia sa se gandeasca si la conservarea pneurilor, a masinii, ...etc nu-i mai dadea asa in basca... deci, luati o gura de aer si ...................... PUBLICITATEEEE!!!
Referitor la timpii masinilor de 600 de cai, am verificat si intr-adevar nu erau mai slabi ci doar INFIMI MAI BUNI decat cei ai masinilor de 350 CP... deci cu putere aproape dubla sa scoti un timp doar cu cateva secunde in minus pe o speciala e jalnic!
(http://www.youtube.com/watch?v=EKKfzR7dX-c)
Pe 11 iulie 1987 audi revine cu Walter Rohrl la Pikes Peak cu Audi S1 si scoate 10:47:85 (http://audiworld.com/news/07/rohrl-pikes-peak-20-years-ago/content.shtml)
In 1988 Peugeot isi ia revansa prin Ari Vatanen
acestea sunt unele dintre cele mai frumoase momente ale curselor de 'coasta' din istorie!
inainte de a face comentarii rautacioase despre idolii unor oameni ...mai bine nu spui nimic
Ma bucur sa vad ca avem printre noi atatia pasionati de automobilism. Bravo voua ca credeti in acest sport.
Din pacate avem de-a face cu generatia "eu" si multi ca el. Avem noroc ca sunt putini cei ce citesc cate ceva in zilele noastre, mai ales articole, sa numai vorbim de carti.
Sa ii lasam in lumea lor sa viseze la femei frumosa si ei imparati peste toate cele.
Toate cele bune.
Impresionant ar fi daca vreunul de aici va putea ajunge vreodata de nota 4 pe scara asta.
http://www.youtube.com/watch?v=MYEtWoAfSIY&feature=related
clipul e din CALIFICARI la marele premiu de f1 monaco din 1985.
dar nu conteaza asta.....filmul cu Vatanen indiferent ce este (pub, documentar ..cum vrei sa-l iei )prezinta un mare pilot cu o masina f buna atacand Pikes peak hill climb.....si cand vb de Vatanen nu poti sa-i contesti talentul....doar un urat accident in Argentina privandu-l de un titlu mondial.
Chiar daca asta ar fii cum spui "publicitate" omul asta a avut cel mai bun timp in 88' stabilit cu masina asta , pe , "coincidenta" acelasi traseu ca in documentar, adica Pikes Peak.
Cu ce te deranjeaza daca e un documentar dedicat stiu yo , masinii ,pilotului, urcarii istorice......sau ca e o mare "publicitate" cum spui.
In aceasi masura e meritul lui si al producatorului masinii pt ca se fac documentare despre ei. Inseamna ca merita, ma gandesc.
Vatanen , asta e stilul lui de pilotaj......daca era doar un documentar fara o baza , mai ziceam......dar a castigat de 2 ori Dakarul, turul Corsicii, raliul Monte Carlo, in anii de glorie ai campionatului de raliuri,s.a
@ss korekt mare pilot si Walter Rohrl , Ragnotti, Toivonen ,Mouton.......toti erau o "specie aparte"
Bafta mare 2all.
inainte sa ai impresia ca stii dute te rog si cumpara niste dvd-uri cu raliurile din epoca de aur a lor....vezi cum se mergea atunci si nu mai comenta ca trompeta. ai vazut tu ca acum in wrc se merge curat si gata esti cunoscator.
cum am mai spus prima data, imi este mila de tine. jalnic, citand un clasic - fii tu miezul din fanta. spor