Fiat vrea să profite de pe urma divorţului dintre Suzuki şi Volkswagen
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Disputa dintre Volkswagen şi Suzuki, iscată de câteva luni bune, pare să ia o altă întorsătură. După ce germanii s-au arătat extrem de deranjaţi de faptul că Suzuki a decis să folosească dieselul Multijet de 1.6 litri de provenienţă Fiat, italienii par să cocheteze cu ideea unei colaborări mai extinse cu niponii.
Aşadar, după ce au aruncat sămânţa de scandal între cele două grupuri, italienii vor să profite de pe urma iminentului divorţ. O susţine chiar Sergio Marchionne, şeful Fiat, care a declarat în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt că Suzuki ar putea fi un partener interesant pentru piaţa asiatică.
"Am avut şi avem o cooperare industrială profitabilă cu Suzuki. A trecut deja o perioadă îndelungată de când ne-am unit forţele". Întrebat dacă Fiat are vreo implicare în divergenţele germano-nipone, Marchionne a declarat că grupul italian nu are nici o legătură cu clătinarea alianţei.
Nu ar fi exclus să vedem crearea unei alianţei puternice între Fiat şi Suzuki, după ce Volkswagen iese din ecuaţie.
Însuşi Osamu Suzuki, preşedintele japonezilor, a declarat la începutul acestei săptămâni că plănuieşte să încheie alianţa de doi ani cu Volkswagen, pe care o defineşte ca fiind "împovărătoare".via | egm
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
we'll see
"Volkswagen se luptă în izolare", a declarat Ferdinand Dudenhoeffer, şeful Centrului pentru cercetări în domeniul euro la universitatea germană din Duisburg-Essen.
saracii, sper sa lupte degeaba
@ paul
Sa fii neamt si sa spui despre Volkswagen ca se lupta in izolare trebuie sa fii prost de sa-ti curga nasu-n gura. Incerc sa-mi dau seama cum trebuie sa fii ca sa crezi asemenea gugumanie...
daca multi producatori ar produce modele k fiat si suzuki (ma refer la modele cu adevarat accesibile) mult mai multi locuitori de pe planeta si-ar permite un automobile fiabil, ieftin si util.
se vede direct in prudusul finit.
neamtul ala tind sa cred ca e destul de lucid in ce spune
Apoi, motorul Fiat de 1.6 multijet este o bijuterie comparativ cu omologul 1.6TDI al nemtilor.
Sper ca italienii sa intareasca colaborarea cu niponii, si pe viitor sa vedem si alte modele de succes.
Daca ar fi lucid, n-ar spune asemenea tampenii.
VAG acopera toate segmentele de piata inclusiv cel low cost. O Fabie dezbracata de niste dotari (ca pentru India) e comparabila cu Suzuki facut in colaborare cu Fiat.
Fa-ti un bine si nu mai asculta tot felul de gugumanii numai pentru ca sunt spuse de niste indivizi din tari civilizate. Rahatul nemtesc tot rahat e.
@ wannabe george
Daca aveai un IQ macar de 10, ai fi reusit sa-mi copiezi stilul. Nici atat n-ai fost in stare, ca sa nu mai spun de prostiile pe care le debitezi...