Serbia are un agrement de comerţ liber cu Rusia, dar acesta exclude automobilele. Asta înseamnă că respectivele modele ar fi supuse unor taxe vamale în Rusia, de unde şi întârzierea lansării monovolumului pe piaţa din Rusia. Guvernul sârb încearcă să semneze un acord cu ruşii pentru a primi condiţii mai favorabile la importul lui 500L.
Fabrica Fiat din Kragujevac este construită în baza unui acord joint-venture între Fiat şi guvernul sârb, cel din urmă deţinând 33% din acţiuni. În prezent, uzina asigură volum pentru piaţa din Europa de Vest şi are 2500 de angajaţi. Lor li se vor adăuga alţi 600 de muncitori după creşterea producţiei lui 500L. Decizia de a mări capacitatea de asamblare dovedeşte încă o dată inspiraţia Fiat de a investi un miliard de euro într-o uzină veche, unde odată se producea modelul Yugo.Via Just Auto (înreg.)
Comentarii (1)