"Redefinim ADN-ul mărcii Fiat cu un obiectiv strategic clar, pentru a ne poziţiona într-un segment superior al pieţei. Pentru a realiza asta, ne concentrăm pe două dintre familiile populare din gama noastră, 500 şi Panda", explică Alfredo Altavilla, şeful grupului Fiat în regiunea EMEA.
Reprezentantul mărcii italiene a reconfirmat obiectivul concernului de a atinge profitabilitate pe piaţa din Europa şi în regiunea EMEA până în 2015. Publicaţia italiană care a realizat interviul cu Alfredo Altavilla nu a prezentat nicio informaţie privind locul în care vor fi produse noile modele ale mărcii italiene. Potrivit celor de la Corriere della Serra, versiunea nouă a lui Panda va avea o serie de caracteristici off-road, cel mai probabil fiind vorba despre un derivat crossover al lui Panda 4x4. Totodată, Altavilla a explicat că Fiat va finaliza în curând o colaborare importantă în Rusia, dar nu a furnizat detalii suplimentare despre aceasta.Via AutomotiveNews (înreg.)
Din pacate nu vad o strategie realista pt Fiat, ei se gandesc la un nou Panda cant tocmai l-au lansat pe prezentul si vor o diversificare a gamei 500 care deja e destul de diversificata.
VW 86.091
Audi 44.282
Renault 44.112
Ford 42.704
Opel/Vauxhall 42.210
BMW 39.172
Mercedes 38.859
Peugeot 37.787
Toyota 30.545
Skoda 30.152
Citroën 29.161
Fiat 27.805
Hyundai 25.102
Nissan 21.424
Dacia 21.398
Kia 20.004
SEAT 17.401
Chevrolet 11.998
Volvo 10.626
Mazda 9.755
Suzuki 8.521
MINI 7.869
Honda 6.872
Mitsubishi 4.474
Land Rover 3.323