Primul pick-up full-size al italienilor de la Fiat se lasă așteptat și, datorită faptului că publicul s-a arătat interesat de subiect atunci când Fiat a publicat prima imagine cu noul model, italienii ne dau imagini cu țârâita. Astăzi, de exemplu, vedem spatele pick-up-ului pe care Fiat îl va produce în Brazilia.
Nu mai puțin de două luni au trecut între prezentarea imaginii din față a lui Fiat Toro și publicarea fotografiei actuale, în care pick-up-ul italian poate fi admirat din spate. În acest ritm, Fiat are toate șansele să bată toate recordurile de lungime ale unei campanii de teasing.
Una peste alta, notăm faptul că Fiat Toro vine cu un posterior cât se poate de italian, în care caracterul dur propriu unui pick-up încearcă să se combine cu un element contrastant: senzualitatea liniilor pe care obișnuiesc să le proiecteze designerii din Peninsulă. Per total, celor de la Fiat le-a ieșit un pick-up cu forme ceva mai fluide decât cele ale celorlalte modele din segment, Nissan Navara, Toyota Hilux, Mitsubishi L200, Mazda BT50 sau Volkswagen Amarok, care mizează pe linii ceva mai masculine.
Fiat nu a scos nicio vorbă legată de motorizările noului model, însă informațiile venite dinspre presa sud-americană ne arată că utilitara Fiat va primi, sub capotă cel mai probabil, un motor diesel Multijet de 2.0 litri.
Interiorul va fi urcat la standarde actuale în ceea ce privește conectivitatea și abordarea multimedia, pachetul uConnect făcând parte din ofertă. Platforma de producție nu este cunoscută, dar e foarte probabil ca italienii să mizeze pe baza folosită la producția modelelor Renegade lși Fiat 500X.Noul Fiat Toro va fi lansat în prima fază pe piețele sud-americane în luna fabruarie 2016.
Rămâne de văzut dacă modelul va rămâne cu acest model și în această formă sau dacă Fiat va miza pe varianta Fiat Fullback, un pick-up înrudit cu Mitsubishi L200 pe care italienii l-au pregătit pentru Salonul de la Dubai din această toamnă.
Renault si Nissan prefera modele foarte asemanatoare vandute cam pe aceleasi piete. Megane/Pulsar, Kadjar/Qashqai. Parca Micra si Clio nu au in comun nimic nu?
Toro chiar e reusit :-)
Fiat ar putea profita cu Alfa si Lancia de pe urma Chrysler insa nu o fac cum trebuie. Gama 500 e core-ul Fiat in momentul de fata in Europa, la care se adauga Tipo pe pietele mai sensibile la preturi si care vor mai multa utilitate de la singura masina personala prezenta intr-o familie.
Adica un fel de travestit sau transexual in lumea hetero... o ciudatenie a naturii... se asteapta sa faca vanzari ? Poate in patria gay- lor in Italia