Esential
6500 | euro va fi pretul de pornire pentru Fiat Topolino |
Fiat a semnat o intelegere cu oficialii uzinei Zastava la inceputul acestui an. Producatorul italian de automobile intentioneaza sa produca in Serbia modelul Topolino, dupa ce se va mari capacitatea de productie a fabricii.
Surse din interior spun ca Topolino va avea o lungime mai mica de trei metri si va fi propulsat de un motor pe benzina cu doi cilindri, disponibil in doua variante, atat aspirat cat si supraalimentat. Acestea vor dezvolta 65 respectiv 90 cai putere. Blocul motor este fabricat din fier, in loc de aluminiu, pentru a reduce costurile. De asemenea, viitorul motor va beneficia de sistemul de distributie variabila al Fiat , MultiAir, ceea ce ar putea sa il faca impresionant de ecologic. Se vehiculeaza ca Fiat intentioneaza sa obtina mai putin de 90g emisii CO2 / km .
Cand Topolino va fi disponibil in anul 2010, acesta va fi primul model cu un motor cu doi cilindri vandut pe piata din Europa, de la oprirea productiei lui Citroen 2CV.
Topolino va fi promovat diferit de la o piata la alta, pe pietele mai evoluate va fi vandut ca un automobil stilat de oras, pe cand pe pietele emergente, va fi promovat ca un model low-cost.
Topolino ar putea fi disponibil incepand cu 6500 Euro.Via | AutoCar
romania avea nevoie de un inlocuitor pentru matiz.
topolino asta mic suna genial de bine pentru bucuresti
Probabil insa ca fiecare priveste masina de la un alt ..... "nivel".
Daca "adi" are peste 1.80m si doreste sa isi ia si prietenii (la fel de inalti ca el) cu masina, evident TOPOLINO i se pare, ca "nivel", mica.
Cu toate acestea nu as numi-o pseudo-masina.Din cite stiu aceasta masina a mai fost produsa cu multi ani in urma si multa lume a mers cu ea, cu placere, as spune. Alte timpuri, alte pretentii!
In ceea ce te priveste pe tine, "eu", cred ca privesti LOGAN de la un "nivel" care se justifica, probabil, prin faptul ca ai o masina care costa cel putin dublul (sau chiar triplul) LOGANULUI. Sau poate iti doresti dar nu ai posibilitatea - inca - dar nici nu vrei LOGAN (deh, tot DACIA, ar zice unii).
Deoarece nu sunt posesor nici de FIAT nici de LOGAN, nu pot spune decit : desigur, fiecare cu posibilitatile si pretentiile lui, dar sa nu subestimam o masina numai pentru faptul ca nu ne place noua.
A propos, sunt fan MAZDA. Poate ca voua nu va place.
Toate bune.
Fiat Cinquecento era disponibil de exemplu cu motor in 2 cilindrii. Asta pe ce piata s-a vandut ?
Asa ca pt firma sau pt un sofer linistit e chiar bun Loganul, eu am avut unul inchiriat 1 luna si de duce foarte bine de la locul A la locul B. Nici eu nu prea-l suport (mai ales ca e sub Ranault) da buna si asta in loc de 1310 sau Oltcit). Eu zic ca variantele mai sarace isi afc banii, dar cele bine echipate mai bine le arunci decat sa dai banii aia pe ele. Personal am avut posibilitatea sa iau ceva mai bun in leasing si sa-mi iau si un sh pt mine dar nu as fi impotriva sa iau pt firma un Lgan daca ar fi nevoie.
Si mai e ceva, cunoscatorii stiu sa-si aleaga un sh, dar pt cei care nu au nici o treaba cu masinile mai bine merg pe un Logan nou decat o teapa sh..