"Credem că nu există condiţii pe piaţă pentru a crea un nou salon. Problemele întâmpinate pe piaţa auto în ultimii ani au dus la închiderea saloanelor importante din marile oraşe europene", spun reprezentanţii Fiat.
Opinia celor de la Fiat în privinţa acestui eveniment este importantă, deoarece marca are o cotă de piaţă de 30 de procente în Italia. Reprezentanţii mărcii italiene nu se plâng degeaba, deoarece vânzările de automobile noi din Italia sunt aşteptate să atingă aproape 1.3 milioane de unităţi în 2013, în condiţiile în care anul 2007 avea un vârf istoric de 2.5 milioane unităţi. În plus, participarea la un salon auto important aduce costuri ridicate pentru orice expozant, proporţionale cu mărimea şi complexitatea standului. Organizatorii evenimentului refuză să anunţe câte mărci vor participa la ediţia 2014 a Salonului Auto de la Milano. În ceea ce priveşte poziţia celor de la Fiat, preşedintele companiei care organizează evenimentul, tranşează rapid situaţia: "Fiat produce maşini, nu organizează spectacole sau evenimente. Sunt convins că-şi vor reconsidera poziţia după ce vor vedea proiectul pentru Salonul Auto de la Milano", explică Alfredo Cazzola. Spre comparaţie, cel mai mare salon auto din Europa, cel de la Frankfurt, a avut 1.000 expozanţi în 2013, în timp ce ediţia 2012 a Salonului Auto de la Bologna, organizată de compania condusă de Alfredo Cazzola, a avut doar 133 standuri.Via AutomotiveNews (înreg.)
Comentarii (3)