Fiat: Profit de 1 miliard de euro in 3 luni

De Robert Gherghe
Publicat Joi, 24.07.2008
Grupul Fiat trece prin cea mai prolifica perioada din istoria, inregistrand profituri si venituri record.

Esential

1.13 miliarde de euro este profitul operational inregistrat de Fiat in al doilea trimestru al anului.

Grupul Fiat a inregistrat in cel de-al doilea trimestru al anului 2008 un profit operational record in istoria sa.

Veniturile provenite din toate activitatile grupului au atins suma de 17 miliarde de euro, cu 12% mai mult decat in aceeasi perioada a anului 2007, in timp ce profitul operational s-a ridicat la 1.13 miliarde euro, cu 19,6% mai mult decat in perioada similara a anului 2007, fiind de altfel si pentru prima oara cand se depaseste suma de un miliard de euro pe un trimestru.

S-au inregistrat, de asemenea, cele mai mari volume in vanzarile de autoturisme din ultimul deceniu al grupului. Astfel, in trimestrul doi s-au comercializat 65.000 unitati Fiat Panda, 93.000 Grande Punto, 28.000 Fiat Bravo si 53.000 de unitati ale modelului Fiat 500.

Previziunile pentru anul 2008 au fost reafirmate, cifrandu-se la 63 miliarde euro venituri nete si 3.4 – 3.6 miliarde euro profit operational.

Via | Fiat 

Comentarii (7)

  • DACA SUNT MULTI NESTIUTORI
    cum sa n-aiba profit daca fac masini jalnice la preturi destul de mari? Eu ma mir cum isi cumpara unii fiat! In aparenta fiaturile par ieftine dar dupa nici 50.000km iti dai seama ca ai platit putin pe masina si mult pe intretinere
    0 0
  • lasa ca arata bine... compensezi banii dati pe intretinere cu look-ul de care o sa te plictisesti in cateva luni :))
    0 0
  • Andrei Alexandru
    Mda
    Da Drako mane... toti astia care isi iau masini Fiat sunt niste prosti.... saracii de ei. Ce noroc ca cei care isi iau Renault sunt mai destepti iar cei care au Logan sunt niste emiri. Recunosc... au un Panda pe care il ador. Dar stii ce este naspa? Nici gusturile si nici alegerile oamenilor nu se pot judeca. Daca sunt atat de proaste de le ce le mai ia lumea mane? Chiar nici unul nu-si da seama ca sunt jalnice? Sincer... cele mai proaste masini sunt alea pe care le vezi in targuri ca sunt de vanzare... si din pacate alea sunt toate masini germane... De ce sunt atat de multe de vanzare nu stiu... daca tot sunt asa de bune nu?
    0 0
  • Andrei Alexandru
    Ai dreptate! Si Renault sunt la fel dar nu m-am legat de ei stirea fiind despre fiat! Despre dacii nu zic nimic.... erau masini bune prin '73....
    0 0
  • M
    Drako am impresia ca esti pe planeta Marte neexplorata.Arata-mi tu o masina perfecta in lumea asta....iar daca Fiat au profituri foarte bune inseamna ca ceva s-a intamplat la ei si fac masini bunicele. Eu am un Stilo Abarth cu 78500 Km si un Grande Punto , si vreau sa iti spun ca Stilo parca dupa 50.000 km merge mai bine ca la primi km, asa ca HAI SA FIM SERIOS nu numai VW stiu sa faca masini !!
    0 0
  • Mini-romanu'
    Pan' la urma rezultatu' conteaza ...
    ... in orice business! Daca nu ai profit substantial esti terminat - vedeti ce-au facut japonezii din GM, Ford si altii care fac acelasi tip de magaoaie cand cerintele consumatorilor au evoluat catre fiabilitate, economie etc.

    Chiar daca-mi plac masinile germane (si japoneze)in privinta raportului calitate / pret este clar ca verdictul consumatorilor inseamna ceva.

    Asa ca Fiat, PSA si chiar Renault nu sunt chiar niste fraieri. Ofera o alternativa (din statistici destul de vandabila) la celebra calitate germana (cateodata contestata la ei acasa! vezi niste japoneze si niste Peugeot in clasamentul fiabilitatii fata de nemtoaice).

    Asa ca, desi tin in general cu nemtii la masini, am avut probleme cu un Passat cum nu am avut cu un P407 ...

    Iar Fiat a mai umblat la calitate / fiabilitate, a scos un 500 care a atins la sentiment populatia (mai ales feminina), are motoare economice (sa nu uitam ca multi-jetu' lor e cumparat si de altii) etc.
    Asa ca nu ma mira revirimentul!

    Bravo lor, numai concurenta acerba ne foloseste in calitate de cumparatori! Nu vedeti ca preturile nete se micsoreaza si la noi de atatea promovari si alte batalii in discount-uri camuflate mai mult sau mai putin! Acum vreo 13 ani, compania pentru care lucram mi-a luat un Opel Astra Caravan (de la defunctul HCS) cu echivalentul a vreo 22'000EUR astazi - si chiar nu prea avea mult optionale!

    Asa ca intr-un fel mai pervers intram si noi in Europa cm cu cm :o)
    0 0
  • Treziti-va
    SFAT: Cumparati-va germane si admirati-va intre voi (cei cu nemtesti), si faceti un calcul real la consumabile, fiabilitate, si cit costa piesele la ele,apoi mai vorbiti si cu altii care au indraznit sa iasa din turma, si vedeti unde va plasati fata de ei. Apropos, majoritatea celor cu nemtesti le au seconhand, in schimb proportia la ceilalti cu alte masini se schimba, multi avind de noi masinile respective, chiar daca mai ieftine, dar sigur mai fiabile decit una de 2-5 ani vechime hartanita de vreun "mos" neamt.
    Cel putin in materie de motoare, stiu ca este greu de acceptat, dar motoare italiene au chiar si masinile nemtesti(unele, stiu ei care).Apropos, ati vazut fumul de la pasatul nou si ce probleme de fiabilitate are?
    Sunt oameni de la reprezentanta care si-au luat cum a aparut si le-au vindut(stiu caz real). deci....trageti voi concluzia!!!!
    Ca sa nu fie vreun dubiu, conduc Alfa....nu as schimba masia asta cu ceva nemtesc, cel putin nu inca, asta o spun ca sa se stie ca vorbesc in cunostinta de cauza, nu din povesti ca cei cu pareri despre nemtesti, care au auzit....dar in realitate merg cu logan...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru