Esential
1.13 | miliarde de euro este profitul operational inregistrat de Fiat in al doilea trimestru al anului. |
1.13 | miliarde de euro este profitul operational inregistrat de Fiat in al doilea trimestru al anului. |
Grupul Fiat a inregistrat in cel de-al doilea trimestru al anului 2008 un profit operational record in istoria sa.
Veniturile provenite din toate activitatile grupului au atins suma de 17 miliarde de euro, cu 12% mai mult decat in aceeasi perioada a anului 2007, in timp ce profitul operational s-a ridicat la 1.13 miliarde euro, cu 19,6% mai mult decat in perioada similara a anului 2007, fiind de altfel si pentru prima oara cand se depaseste suma de un miliard de euro pe un trimestru.
S-au inregistrat, de asemenea, cele mai mari volume in vanzarile de autoturisme din ultimul deceniu al grupului. Astfel, in trimestrul doi s-au comercializat 65.000 unitati Fiat Panda, 93.000 Grande Punto, 28.000 Fiat Bravo si 53.000 de unitati ale modelului Fiat 500.
Previziunile pentru anul 2008 au fost reafirmate, cifrandu-se la 63 miliarde euro venituri nete si 3.4 – 3.6 miliarde euro profit operational.
Via | Fiat
Chiar daca-mi plac masinile germane (si japoneze)in privinta raportului calitate / pret este clar ca verdictul consumatorilor inseamna ceva.
Asa ca Fiat, PSA si chiar Renault nu sunt chiar niste fraieri. Ofera o alternativa (din statistici destul de vandabila) la celebra calitate germana (cateodata contestata la ei acasa! vezi niste japoneze si niste Peugeot in clasamentul fiabilitatii fata de nemtoaice).
Asa ca, desi tin in general cu nemtii la masini, am avut probleme cu un Passat cum nu am avut cu un P407 ...
Iar Fiat a mai umblat la calitate / fiabilitate, a scos un 500 care a atins la sentiment populatia (mai ales feminina), are motoare economice (sa nu uitam ca multi-jetu' lor e cumparat si de altii) etc.
Asa ca nu ma mira revirimentul!
Bravo lor, numai concurenta acerba ne foloseste in calitate de cumparatori! Nu vedeti ca preturile nete se micsoreaza si la noi de atatea promovari si alte batalii in discount-uri camuflate mai mult sau mai putin! Acum vreo 13 ani, compania pentru care lucram mi-a luat un Opel Astra Caravan (de la defunctul HCS) cu echivalentul a vreo 22'000EUR astazi - si chiar nu prea avea mult optionale!
Asa ca intr-un fel mai pervers intram si noi in Europa cm cu cm :o)
Cel putin in materie de motoare, stiu ca este greu de acceptat, dar motoare italiene au chiar si masinile nemtesti(unele, stiu ei care).Apropos, ati vazut fumul de la pasatul nou si ce probleme de fiabilitate are?
Sunt oameni de la reprezentanta care si-au luat cum a aparut si le-au vindut(stiu caz real). deci....trageti voi concluzia!!!!
Ca sa nu fie vreun dubiu, conduc Alfa....nu as schimba masia asta cu ceva nemtesc, cel putin nu inca, asta o spun ca sa se stie ca vorbesc in cunostinta de cauza, nu din povesti ca cei cu pareri despre nemtesti, care au auzit....dar in realitate merg cu logan...