Fiat prezintă noul model electric e-Ulysse. Autonomie de 330 de kilometri și 8 locuri

de Tiberiu Safta
Joi, 03.03.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Fiat a lansat un nou model electric pentru piața europeană, numit e-Ulysse. Monovolumul este disponibil cu două baterii de 50 sau de 75 de kWh și promite o autonomie de 330 de kilometri. Mașina poate fi configurată cu 7 sau cu 8 locuri, iar modelul va fi disponibil din luna mai.

Constructorul italian a prezentat cel de-al doilea model electric al său, monovolumul e-Ulysse. Mașina va fi disponibilă în Europa din luna mai, iar Fiat spune despre e-Ulysse că este destinat pentru piața urbană și pentru utilizarea în regim urban. Constructorul mai adaugă că noul e-Ulysse va putea servi ca un mijloc de transport fără emisii pentru firme de taxi, hoteluri și alte companii cu flote mari.

Astfel, clienții lui e-Ulysse au de ales între două baterii: cea mică este de 50 de kWh, iar bateria mai mare are o capacitate de 75 de kWh. Modelul promite o autonomie de 330 de kilometri în regim WLTP. Cu ajutorul unui sistem de încărcare rapid de 100 de kW, bateria poate fi încărcată de la 0 la 80% în 45 de minute.

Propulsorul lui e-Ulysse dezvoltă 136 de cai putere și un cuplu de 260 Nm. Viteza maximă este de numai 130 de km/h. Fiat nu a oferit date cu privire la timpii de accelerație.

Fiat e-Ulysse poate fi configurat cu 7 sau cu 8 scaune. Pentru versiunea cu 7 scaune sunt disponibile nu mai puțin de 16 configurații, iar pentru cea cu 8 scaune sunt prezente până la 12 configurații.

În echiparea Lounge, monovolumul electric este dotat cu o masă rabatabilă între al doilea și al treilea rând de scaune. Mai mult, scaunele din al doilea rând sunt orientate spre cele din al treilea rând.

Capacitatea portbagajului este de 4200 de litri cu scaunele montate, iar pentru versiunea alungită, Long, capacitatea crește la 4900 de litri. Fiat e-Ulysse este echipat cu dotări precum: frânare de urgență automată, avertizare părăsire bandă, monitorizarea unghiului mort și recunoașterea semnelor de circulație.

Pentru echipările de top sunt disponibile un ecran central de 7 inch, scaune îmbrăcate în piele, plafon panoramic, faruri xenon, deschidere electrică a portbagajului și un sistem de purificare a aerului în habitaclu.

Fiat nu a oferit prețuri pentru noul e-Ulysse. Monovolumul electric va fi disponibil în Europa, în luna mai.

via Fiat

Comentarii (6)

  • Mașina cu 1000 de fețe :)) Ea e vândut sub următoarele nume:

    - Peugeot Traveller / Expert
    - Citroen SpaceTourer / Jumpy
    - Opel Zafira Life / Vivaro
    - Vauxhall Vivaro
    - Toyota ProAce / ProAce Verso
    - FIAT Scudo / e-Ulysse

    Aceeași mașină sub 6 mărci.

    Așteptăm și modelele echivalente pentru Ram și, de ce nu, Alfa Romeo că doar Alfa a mai avut dubă (AR6, un Ducato de primă generație).
    9 1
  • inexorabil
    Exact, @Moldovean. Ce era rebadging-ul “termic”, dar să vezi uniformizare a platformelor în e-orânduirea prea clamat “evoluată” (să ne înţelegem: nu şi originală!). Fiecare producător (sau ciorchine de producători, căci această tendinţă este de remarcat la nivel mondial şi către realitatea unicităţii identitare şi funcţionale a industriei controlate de un nucleu socialist de comandă ne îndreptăm cu paşi repezi) va prezenta o singură e-platformă (reducerea costurilor semnifica raţiune în epoca “termică” şi va deveni religie în epoca “electrică” – fenomenul antagonist şi, totodată, complementar trebuie considerat a fi creşterea preţurilor), din care vor “curge” e-modelele (pardon, e-modelul, fiind vorba, în fond, despre unul singur, sub mai multe denumiri “individuale” – în viziunea standard a prostimii planetare însă, ignoranţa este putere, în definitiv fericire…).

    PS. Apogeul e-uniformizării va fi atins de e-lăzile autonome de transportat sacii cu cartofi umani.
    4 5
  • nu vad unde e problema, atat timp cat masina e reusita din toate punctele de vedere....ca altfel nu s-ar fi pus pe piata sub atatea marci si denumiri.
    6 2
  • Adrian
    Foarte misto gaura aia in bord la niste poze de prezentare unde, de obicei, arati ce ai tu mai bun. La fel de misto farurile cu xenon (nici nu credeam ca mai exista), si ecranul de 7 inch pe modelul de top (ala pt businessmani).
    Fiat e tare !
    4 2
  • Exact faruri Xenon… cred ca le-au rămas pe stoc de la alte modele care s-au vândut “foarte bine”. Ei visează la flotele fooooarte mari ale hotelurilor si mai știu ce, o sa rămână cu visele. Nu le ia nici naiba pentru așa tipuri de munci ca au tapițerie de piele, ecrane șamd., achiziția pe aceasta categorie este pur condiționată de preț si flexibilitate iar autonomia pentru sa zicem un day trip de la un hotel te miri la ce obiectiv este sub nevoi… obiectivele nu au suficiente locuri de parcare si bai ce sa mai vorbim de stații de încărcare, deci nu le dau șanse sa vândă mare lucru. Design-ul atâta timp ca nu arată ca celebrul Miltipla, totul ok ca nu contează si nici ca platforma este utilizate de încă alți 3-10 producători. Asta este un lucru bun, in teorie ar trebui sa scadă costul de dezvoltare. In realitate nu știm încă prețul… lucrul cel mai important când îți iei “măgar”.
    3 2
  • Cu un preț decent, de ce nu?
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru