Fiat a anunțat că va actualiza gama de modele pe termen mediu pentru a se adapta mai bine la cerințele pieței europene.
Pe lista constructorului italian figurează un SUV compact bazat pe Tipo, ca urmare a vânzărilor în creștere în acest segment. Totuși, nu este clar dacă acesta va veni în completarea compactei sau va înlocui actualul Tipo.
"Tipo este o mașină foarte bună, dar nu este SUV. În mod clar viitoarea generație Tipo trebuie să migreze într-un spațiu mai relevant, și anume cel al SUV-urilor. Așa că probabil ne putem așteptam să vedem o gamă Tipo, alături de Tipo, deasupra lui Tipo sau în locul lui Tipo", a declarat Olivier Francois, președintele Fiat.
În plus, Fiat intenționează să lanseze și un succesor pentru Punto, în contextul în care vânzările de subcompacte înregistrează de asemenea vânzări bune pe continentul european.
"Avem nevoie de un model în segmentul subcompact. Nu este un mister, dar acel proiect a fost amânat cu regularitate.
Acum este în stadiu de dezvoltare, dar ar fi prematur să vorbim despre acest model", a adăugat el.Anterior, Fiat a confirmat că versiunea de serie a conceptului electric Centoventi se va numi Panda, va avea un preț "incredibil" de mic și va apărea în 2022
Via Auto Express
Poate prelungește, sau și mai bine zicea că PREA-lungește actualizarea gamei *italianul* Francois.
...Care recunoaște că nu-s un mister amânările perpetue, dar tot nu ne lămurește DE CE tot amână succesiunea lui Punto.
Fiat (ca marcă, nu FCA) continuă în orice caz să mă uimească prin simplul fapt că supraviețuiește încă, bazat aproape exclusiv pe piața macaronară (Panda, Tipo) și, eVident, pe nemuritorul 500 în alte țări.
Nu mai zic de mega-uimirea păcălirii lui Chrysler (Jeep să trăiască dacă mai stă-n picioare șandramaua), urmată mai încoace de consternarea tragerii pe sfoară previzibile a PSA.
Dovada -- Jeep rămâne dezirabil pentru capabilitățile offroad, dar mai ales pentru imaginea de macho venită la pachet cu mașina.
...Chiar dacă e la rigolă cu fiabilitatea (Compass, Cherokee Grand sau nu dar și Wrangler, de succes și așa scumpit cu vreo 40%), iar alea mici, colțoase și turbate gen Renegade se vând și ele bine-n UE -- mai ales 2WD fiindcă trendu-i 3008-izat.
Dodge și/sau RAM nu stau prea rău nici ele-n State, așa că menținerea lui 500 pe faleză încă 10 ani nu m-ar mira, așa ca hobby al Elkann-ilor cei vizionari (când nu aleargă travestiți prin New-York după ce trag multe linii de tramvai pe nas. :-P)
Serios acu, de o chestie mă îndoiesc totuși cu orice risc (adică pân-la cocoșare ireversibilă :-)) : că PSA are vreo șansă de penetrare a pieței auto din State cu rășnițele PureTech sau chiar cu *haut-de-gamme*-urile lor care înseamnă maxim-maximorum 4-cilindri și 1.600 cmc.
Ma bucur ca intri in subiect si din start vreau sa spun ca nu postez pentru polemici, dar contradictia e mama succesului si a bunei informari generale.
Cum bine stii si tu, PSA de vreo 2-3 anisori a mai lansat zvonuri despre o eventuala intentie de a reveni pe piata americana si actuala colaborare pare a fi exact in aceasta idee.
Ce ma surprinde la tine este formularea"rășnițele PureTech sau chiar cu *haut-de-gamme*-urile lor care înseamnă maxim-maximorum 4-cilindri și 1.600 cmc", cand stii ca au motorizari mai mari cum ar fi dieselul de 2 litri din care vor putea stoarce petru americani mai multi cai putere si un cuplu mai mare, ca doar asa la place astora. Cu motoare de 2 litri sunt pe piata americani si alti europeni sau japi asa cum iti place sa le spui.
Nu le tin partea (PSA) si nu am masini de la ei.
Dacă m-aș fi născut Agnelli-Elkanno-miliardar din scutece poate m-ar fi pasionat mai mult mama-omidismul auto-predicțiilor, dar cred că deja am lungit-o prea mult.
A, să nu uit -- dieselul și americanii nu rimează deloc, mai ales după Dieselgate alergia lor la acronimul TDI fiind extinsă garantat și la HDI.
...Cât despre renumele auto-franțuzismelor în State, e suficient să-ți amintești de celebrul Peugeot 403 Cabrio *rat-car* al la fel de faimosului locotenent Columbo. :-)
Pai daca nu te pasioneaza "mama-omidismul auto-predicțiilor" de ce imediat spui ca "alergia lor la acronimul TDI fiind extinsă garantat și la HDI". Cum garantezi tu asta?
De unde stii tu ca afacerea este "bună doar pt. FCA" .
Si de ce traiesti in trecut cu Columbo? Noi vorbim de prezent si viitor. Si daca PSA nu ar avea nimic de castigat crezi ca ar intra in afacere?
Dar asa cum ai zis tu - am lungit-o prea mult si tu esti mult prea convins de ceea ce ai scris.
O zi buna!
O zi la fel de bună și ție... și, să nu uit, Diesel zi de zi dedesubtul tuturor !!! :-)