Fiat pregateste minicar low-cost
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa succesul inregistrat cu noul 500, Fiat intentioneaza sa revina cat mai curand pe piata cu un nou minicar. De aceasta data, italienii vor sa contracareze modelele low-cost din clasa mica anuntate de rivalii de la Toyota si Renault.
Modelul ar putea aparea pe piata pana la sfarsitul acestei decade si va costa in jur de 5000 de euro. Exista si indicii care sa dezvaluie viitorul model Fiat.
In anul 2000, la Salonul Auto de la Geneva, Fiat au prezentat conceptul Ecobasic, care reda prototipul unei masini de oras prevazuta cu un consum de 3,0 litri/100km si o greutate de 750 kg.
Conceptul nu a fost folosit pana acum de italieni, dar se crede ca din el se va naste viitorul minicar Fiat. Una dintre particularitatile lui Ecobasic este folosirea materialelor plastice pentru caroserie. Se asteapta ca viitorul model low-cost sa fie asamblat in fabrica Fiat din Bursa, Turcia.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Au apărut noi detalii despre Mazda EZ-60, un nou SUV electric care va fi lansat mai întâi în China. Noul model va avea inclusiv o versiune cu motor termic pe post de generator. (19.04)
-
Marca chineză AUDI, înființată de către Audi cel german și compania chineză SAIC, a publicat prima imagine oficială cu primul său model de serie. Noul model va fi botezat E5 Sportback și va fi un break electric. (18.04)
-
Subaru a prezentat oficial noul Solterra facelift cu ocazia Salonului Auto din New York. Noul model actualizat primește acum un propulsor electric mai puternic, un design revizuit, dar și o autonomie îmbunătățită cu 25%. (17.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Ca si in calculatoare, Apple a facut soft si hard mai bun, dar Microsoft a fost primul pe piata aceea.
Pe de alta parte nu sunt credibili si nu ar vinde cine stie ce din masina aceasta. Au o traditie intreaga legata de modele care sunt interesante, dar nnu se vand si doar le aduc pierderi: Idea, Multipla, Croma.
Mai bine ar fi facut Fiat Bravo o masina buna decat un Stilo recarosat. Masina e frumoasa, dar tot nu se va vinde pentru ca noi romanii nu credem ca italienii pot face masini fiabile.