Fiat Panda, informaţii noi despre interior
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Fiat a prezentat informaţii suplimentare despre interiorul noului Panda. Ajuns la cea de-a treia generaţie, modelul se mândreşte cu un interior mărit în toate direcţiile. În partea din faţă, habitaclul lui Panda a fost înălţat cu şapte milimetri, în timp ce posteriorul a fost înălţat cu patru milimetri. Creşterea pe lăţime a lui Panda este ceva mai evidentă: 26 milimetri în partea din faţă şi cinci milimetri în partea din spate. În plus, scaunele sunt acum mai subţiri, pentru a uşura accesul. Scaunele din faţă sunt cu 23 de milimetri mai subţiri, în timp ce bancheta din spate a fost subţiată cu şase milimetri. Graţie acestor modificări, spaţiul pentru genunchi a crescut cu 20 de milimetri pe locurile din spate.
Portbagajul lui Panda nu a fost nici el neglijat, modelul mândrindu-se cu încă 10 litri în plus faţă de generaţia precedentă şi totalizând 225 de litri. La plierea scaunelor din spate, volumul de încărcare urcă la 870 de litri, cu 36 mai mult faţă de cât oferea generaţia precedentă.
Pe lângă "buzunarul" amplasat în faţa pasagerului din dreapta, Panda se mândreşte cu 14 compartimente de depozitare la nivelul interiorului. O altă noutate este posibilitatea reglării pe înălţime pentru scaunul şoferului şi al pasagerului din dreapta, alături de posibilitatea echipării scaunului din dreapta cu o măsuţă pliabilă din plastic montată pe spătar.La cerere, clienţii pot opta între o banchetă spate pliabilă sau fixă, disponibilă cu două locuri. Această banchetă are mai multe configuraţii: două locuri cu spătar pliabil 50/50 şi posibilitatea glisării faţă/spate, banchetă pliabilă cu trei locuri, fracţionată 60/40 sau banchetă spate fixă. Unele versiuni de echipare prezintă o banchetă spate care poate glisa. Opţional, clienţii pot comanda un "cargo box", amplasat în portbagaj, care ajută la depozitarea unor elemente pentru a obţine un spaţiu de încărcare aproape plat.
Noul Fiat Panda a debutat la Salonul Auto de la Frankfurt.
Panda este cel mai important model din portofoliul Fiat şi despre maşina cel mai bine vândută în Europa în segmentul mini. Cea de-a treia generaţie a lui Panda păstrează atributele esenţiale ale generaţiilor anterioare, care au reuşit să atragă 6.5 milioane de clienţi europeni în cei 31 de ani de existenţă a modelului pe piaţă.Via | Autoblog.it
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Fiat in Romania
-
Fiat 124 Spider Preţ: 27.727 - 31.535 €
-
Fiat 500 facelift Preţ: 12.332 - 16.363 €
-
Fiat 500C facelift Preţ: 14.810 - 18.331 €
-
Fiat 500L Preţ: 14.491 - 23.800 €
-
Fiat 500L Living Preţ: 17.466 - 20.633 €
-
Fiat 500L Trekking Preţ: 17.755 - 21.497 €
-
Fiat 500X Preţ: 17.946 - 27.109 €
-
Fiat Doblo Panorama Preţ: 15.025 - 19.290 €
-
Fiat Fullback Preţ: n/a - 35.700 €
-
Fiat Panda facelift Preţ: 9.816 - 18.017 €
-
Fiat Punto facelift Preţ: 9.551 - 13.550 €
-
Fiat Qubo Preţ: 12.150 - 16.442 €
-
Fiat Tipo Preţ: 12.109 - 19.392 €
-
Fiat Tipo Hatchback Preţ: 13.222 - 19.282 €
-
Fiat Tipo SW Preţ: 14.293 - 20.353 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (2)