Fiat Panda Classic - vechiul model rămâne pe piaţă

De Bogdan Mirică
Publicat Luni, 23.01.2012
Fiat a anunţat că nu va pensiona vechea generaţie a modelului Panda şi că va încerca să ofere publicului şi un model cu un preţ abordabil

Deşi a lansat deja pe piaţă o nouă generaţie, testată şi de noi la sfârşitul anului, Fiat nu vrea să renunţe la vechiul Panda. Un adevărat simbol al prosperităţii pentru Fiat, precedentul model a reuşit să adune un număr neaşteptat de comenzi de-a lungul carierei.

Chiar şi anul trecut, în ciuda vârstei înaintate, aproape 8 ani, Panda a reuşit să-şi păstreze o cotă de piaţă de 36% în Italia şi de 15.7% la nivelul Europei, fiind cel mai bine vândut model mini de pe Bătrânul Continent. Tocmai din aceste raţiuni, Fiat a decis să păstreze vechiul model sub titulatura Panda Classic.

Potrivit comunicatului de presă emis de Fiat, noul Panda Classic va fi oferit într-un singur nivel de echipare ce poate fi comandat alături de patru versiuni diferite de motorizare. Pentru lista propulsoarelor, Fiat a pregătit 4 unităţi diesel şi benzină.

Rămâne de văzut în ce măsură va putea Panda Classic să rămână în topul preferinţelor publicului european, în condinţiile în care preţul pe piaţa din Europa a fost fixat la 7900 de euro.

via | autoblog

Comentarii (5)

  • panda
    cel mai bun model fiat
    7 0
  • f bine!
    o idee buna si asta macar are gemuri normale pe spate!!
    2 1
  • The best!
    Am avut un Panda diesel,m-a lovit un Tansit in lateral,l-am reparat dupa 6 luni si am mers mai departe.Este masina suprema in mediul urban romanesc;garda inalta(antiborduri),cel mai mic consum real (am avut 6 masini de productii diferite-singura masina care a consumat mai putin decat scria in carte 5,8 la oras fata de 5,9),unghi de atac f. bun(rotile la extremitati),suprafata vitrata mare iar in spate practic unde e luneta acolo e si limita masinii. Pozitia inalta la volan si schimbatorul de viteze f.f. bine plasat.Nu lucrez la Fiat,n-am nici o treaba cu ei dar Panda e un produs reusit si ma bucur ca au mentinut modelul in viata. La ,,minus'' mentionez portbagajul cam mic dar sa nu uitam ca nu cumparam zilnic masini de spalat sau ce mai inteleg unii sa duca in portbagaj. Oglinzile din primii 6 ani au fost infecte dar din 2009 au montat unele mai mari si muuuuult mai utile.Daca sunteti observatori ai fenomenului auto o sa evidentiati faptul ca de exemplu VW prin Up! a imprumutat reteta si mai sunt si alti producatori care au calcat pe urmele Pandei.
    15 0
  • ce javre de oameni. masina aia si-a acoperit amortizaratile de mult timp. ca si astia de la dacia tin de preturi sa faca profituri astronomice.
    idem si peugeot cu vechitura de 206, care s-a vandut in draci.
    5-6keuro maxim si ar fi arhisuficient profitul, dar nah, nu vor nici unii sa strice piata sa isi dea cu tesla in oaie (de la stana).
    masini bune intr-adevar, dar frate, e de conceptie veche si ai modelul actual inca disponibil. le doresc sa NU vanda o bucata sa invete putin lectiile de politic comerciale loiale
    0 5
  • 7900EUR nou?

    Si "patriotii" astia de pe la noi care isi vand panda-ul cer 8000 pe unul din 2010-2011.

    O sa aiba vanzari multe, ca e buna masina.

    Pacat ca nu mai fac si la grande punto acelasi lucru.

    Dacia tine de pret fiindca e la moda masina, si e destul de ieftina, doar 8999, nu e 9000 !
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru