Fiat: "Nu vindem Alfa Romeo nimănui, indiferent de ce ne oferă"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
John Elkann, şeful consiliului director al Fiat, a declarat la Salonul Auto de la Detroit că nu vor vinde marca Alfa Romeo niciodată. Elkann nu a făcut decât să reitereze o declaraţie mai veche a lui Marchionne, care specifica acelaşi lucru, dar în altă formă. De data aceasta, Elkann a fost direct şi a specificat că Grupul Fiat nu ar vinde marca Alfa Romeo nici pentru "o tonă de bani", semn că vor face orice pentru punerea pe picioare a mărcii respective.
Vânzările Alfa Romeo nu au reuşit să atingă ţinta stabilită de Marchionne, iar pentru profitabilitatea mărcii există un plafon necesar de 300.000 de unităţi pe an. În acest moment, Alfa Romeo vinde doar 40% din acea valoare pe an, dar italienii speră să redreseze această balanţă. După cum a specificat şi Sergio Marchionne, Alfa Romeo face parte din perimetrul operaţional al Grupului Fiat, iar investiţiile făcute în această direcţie sunt prea mari pentru a se renunţa la ele.
Oficialii Fiat au recunoscut că au avut anumite probleme de calitate la această marcă, dar speră să le elimine definitiv în cazul noilor modelele. Odată cu alianţa Fiat-Chrysler, italienii de la Alfa Romeo vor comercializa din nou automobile în Statele Unite ale Americii.
Primul model care va trece Atlanticul va fi Giulia, un sedan de clasă medie care promite multe. Italienii mai au o piedică în ceea ce priveşte modelul respectiv, legată de fabrica în care va fi construit. Mai precis, sindicatele doresc să îl producă la uzina Mirafiori, în timp ce Marchionne vrea să fabrice versiunea americană a modelului în Statele Unite ale Americii, pentru a menţine un preţ mai redus.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Iar inlocuitorul poate veni cu ideea de a pradui Alfa rapid si pe orice suma (in caz ca nu reusesc sa puna constructorul pe picioare iar Alfa devine un elefant alb).
In alta ordine de idei, problemele de calitate de la Alfa au fost solutionate operativ. Giulietta a inregistrat deja 2 recall-uri...
astia rateaza ocazia sa-si aduca clasele de modele la generatia 1, 2, 3, 4, 5, 6.....si sa lucreze la "imaginea de marca" usor de recunoscut indiferent de zona globului si indiferent daca se numeste Giulia, 159, Bravo, Brava, 500, etc.
n-au inteles ca trendul e "totul o apa si-un pamant"? Ei se incapataneaza sa faca design, motoare, etc. Intr-un cuvant MASINI care sa incante ochiul, mintea si sufletul.
But a much better selling crap...
@ mowgli
Sigur nu toti dar un procent important din cei ce cumpara masini VAG sunt fani. Altfel ar cumpara altceva fiindca are balta peste, si chiar pe bani mai putini...
In alta ordine de idei, as vrea si eu sa inteleg odata delirul asta referitor la "sufletul" masinii...Sa inteleg ca designul "insufleteste" o masina? Adica o chestie cat se poate de subiectiva? CUM ASA?
Dupa unii, Alfa e o masina superba. Dupa altii, e de-a dreptul kitch-oasa. Acelasi lucru si despre VW si multe alte masini...
Romanul isi cumpara VW ca asa stie el din '90 ca e masina buna, ieftina si fiabila si mai presus de toate, e nemteasca domle!
Multi aleg VAG pentru ca are un vecin, o ruda, un prieten cu aceeasi marca si e multumit asa ca fac si ei la fel, isi cumpara VAG.
Cum spuneam , multi aleg VW sau Audi sau Skoda pentru ca sunt cunoscute, considerate fiabile, nemtesti, foarte raspandite in Romania deci asta dovedeste ca sunt si bune, confortabile, chiar si performante, au un consum bun, motoare ok, confortabile , sigure si astea toate sub o sigla recunoscuta global.
Eu cred ca daca 3 din 10 posesori de VAG stiu ce e VAG si ce marci cumprinde, e mare lucru, iar acestia nu sunt fani, i'm sorry,
Multi aleg BMW pentru ca au vazut prin filme cum le fuge curu prin curbe si vor si ei sa faca la fel, au auzit de la prieteni ca BMW e marfa frate, fuge frate si rupe frate si are o imagine de masina sportiva, dura si iti ofera si tie aceeasi imagine, de mascul alpha.
Stiu ca suna tampit, chiar este tampit dar adevarul este ca omul asa gandeste, asa suntem "construiti".
Cei care isi aleg BMW din aceste motive iarasi nu sunt fani, ei cred ca VANOS este noul model de aspirator iar 2002Tii probabil rezultatul unei ecuatii de fizica din clasa a 6-a.
Multi aleg Mercedes ca reprezinta confortul suprem si aduce un plus imens imaginii tale.
O marca respectata pentru conservatorism, fiabilitate, confort si intr-un mertz esti un gentleman de succes, un om care iese in evidenta cu o masina care doar cu o sigla reuseste asta, fata de altele care au nevoie de design, led-uri, culori, jante si tobe.
Deci cred ca e gresit spus ca un procent important sunt fani.
Poate, dar nu in Romania unde totul merge pe imagine, impresii, ieftin dar in acelasi timp sa si fiu cat de cat special ca doar cu curu in Logan sunt un nimeni.
Treaba cu sufletul eu o vad cam asa.Nu e vorba de design , are foarte mica legatura, e vorba de caracterul masinii, de comportamentul acesteia, de mirosul ei specific, sunetul produs de motor, etc o multitudine de stimuli care pentru tine fac totul mai deosebit decat "your average car'.
Fiecare masina difera, fiecare masina are ceva diferit, asa cum noi oamenii desi suntem aproape identici din pct de vedere genetic, anatomic, suntem total diferiti cand vine vorba de orice altceva.
Cred ca si oamenilor caracterul le da sufletul, in linii mari.La fel si unei masini.
Daca ti s-a intamplat sa te urci intr-o masina si sa te simti dintr-o data bine, sa stai la semafor sau sa circuli si dintr-o data sa realizezi ca zambesti ca un tampit fara sa stii motivul, esti intr-o masina cu suflet, daca nu ai trecut prin asta... pacat :).
Bineinteles ca daca iti spun ca masina asta e marca X model Y din anul W cu motorul Z nu inseamna ca si tu vei considera ca are suflet.
Totul depinde de ce anume te gadila pe tine la....suflet evident :)
Ne place noua sa credem lucrul asta dar nu este nici pe departe asa.
Sunt niste gramezi ambulante de fier, cauciuc, plastic si sticla cu rolul primordial de a ne cara pe noi din punctul A in punctul B in conditii de confort si siguranta.
Faptul ca cineva investeste concentrare, munca, efort, pasiune, inteligenta, ambitie, etc in conceperea si fabricarea unei masini nu inseamna automat ca le face si un transplant de "suflet"...(as vrea sa vad cat sufelt mai gasesti intr-o masina care refuza sa porneasca atunci cand dai sa te intorci de la o partida de pescuit la copca)...
In alta ordine de idei, cred ca nu stii ce-i ala un fan. Tu nu faci altceva decat sa-mi dai definitia fan-ului pe jumatate de pagina ca sa conchizi ca oamenii aia nu sunt fani.
Sunt niste fani oarecum de mana a doua dar sunt fani.
Cei pe care tu ii consideri fani adevarati sunt de fapt pasionatii cunoscatori, un fel de fani "autorizati".
O alta eroare (grosolana de data asta) pe care o faci este ca vorbesti de piata si clientii din Romania in conditiile in care eu ma refer la vanzarile la nivel european.
De parca Rumanica ar fi buricul Pamantului iar piata auto de aici un fel de placa turnanta a industriei auto. H
ai sa-i lasam pe rumani in pace cu frustrarile si cu prejudecatile lor cu tot si sa vorbim despre lucruri care conteaza cu adevarat...
Probabil ca tu ai pretentia ca stii ce se intampla prin vest, ce nevoi au clentii si dupa ce criterii isi aleg masinile, dar parerea mea este ca habar nu ai.
Eu n-am pretentia sa stiu asa ca ma rezum la Romania ca asta ma intereseaza deocamdata, cu lumea asta iau legatura.
Apoi ca in Botswana lumea vrea Duster ca sa ocoleasca soparlele, sincer prea putin conteaza pt mine.
Fani de mana a doua si fani autorizati?
Termenii astia academici ii mai gasesc undeva sau doar tu ii stii?
Domnule, ori esti fan ori esti doar un simplu client ce isi doreste un bun, iar eu stiu ca , cuvantul fan vine de la fanatic.
Ca sa-mi sustin pct de vedere vin cu explicatia din dex:
FAN, fani s. m. (Livr.) Admirator entuziast, pasionat, al unei vedete, al unei mișcări artistice; simpatizant. – Din engl., fr. fan.
Ai notat ca zice "pasionat" da? Stai linistit ca si pe mine m-au lasat masinile in drum, dar tot nu le-am considerat gramezi de fier.
Sunt foarte multi oameni ca tine, considera ca orice e doar o adunatura de molecule si cu asta intra in toate gropile fara sa-i pese decat cand ajunge in service.
Bravo!
N-am vb de suflet la propriu, sigur ca nu cred ca masina mea are un spirit in catalizator si nici nu cred ca ma iubeste, nu o consider o entitate vie.
Nu sunt absurd evident, ci doar le tratez ca atare.La fel fac o gramada de piloti, ingineri, mecanici si jurnalisti, printre care si clarkson, jay leno s.a.m.d.
N-o sa crezi, aici nu era vorba strict de piata din Rumanica. Te pricepi doar la piata de aici? Atunci iesi nitel la fumat (vreo 2 baxuri) si revino cand vorbim de subiectul asta.
Tu ai baut apa dupa unii hondisti? E deja extrem de grav ca-mi spui ca "fan" vine de la "fanatic". Cu mult mai grav e ca-mi dai definitia din DEX unde scrie negru pe alb ca "fan" inseamna "admirator"/ "simpatizant"...Daca tot ai resit sa ajungi la site-ul DEX-ului, de ce n-ai incercat inca un search? Cum ar fi cuvantul "fanatic"...
Probabil ca ai facut scoala generala la fara frecventa...
Daca tu nu te simti, n-ai decat sa te prefaci ca esti inteligent. Ma rog, nu stiu cat de util iti va fi dar e optiunea ta..
Ai stat 4 zile "pe uscat" si simti nevoia sa te lauzi cu asta?!? Ti se pare o mare izbanda? Sa te vad peste 3 luni...De fapt, e prea mult. Sa te vad peste 3 saptamani. Presimt ca nu vei rezista...Si tu imi spui mie ca sunt "high"...Ce tupeu...