Alianța Fiat-Chrysler a anunțat în această săptămână planurile pentru participarea la Salonul Auto de la Paris, care va avea loc în luna octombrie.
Nu mai puțin de 4 branduri au decis să nu aibă stand propriu la salon, iar printre ele figurează inclusiv producătorul de volum Fiat. În plus, brandul premium Alfa Romeo, constructorul american Jeep și producătorul de mașini sport Abarth au luat o decizie similară.
În acest context, singurele branduri ale Alianței care vor avea propriile standuri la salon sunt Ferrari și Maserati. Cel mai probabil, decizia a fost luată din considerente de costuri, întrucât banii alocați pentru un astfel de eveniment pot fi cheltuiți în cadrul unor campanii de marketing mai eficient din punct de vedere al atragerii de clienți.
Lista constructorilor care nu vor participa la Salonul Auto de la Paris a ajuns deja la 14 nume, cel mai sonor dintre acestea fiind de departe Volkswagen. De asemenea, branduri de volum precum Ford, Nissan, Opel sau Mitsubishi au luat o decizie similară, la fel ca și producătorii premium precum Volvo sau Infiniti.
Lista este completată de nume precum Mazda, Subaru sau Lamborghini, însă nu este exclus ca în perioada următoare să apară și alți constructori cu decizii similare.Organizatorii Salonului Auto de la Paris au încercat să prevină un "exod" în masă al constructorilor printr-o serie de măsuri care acum se dovedesc a fi insuficiente. Una dintre ele vizează reducerea numărului de zile în care salonul este deschis publicului de la 16 la 11, pentru ca producătorii să-și reducă costurile asociate cu chiria pentru spații, facturile pentru cazarea la hoteluri sau plata angajaților care sunt prezenți zilnic la eveniment.
Salonul Auto de la Paris a resimțit o scădere de popularitate încă de la ediția precedentă din 2016, când numărul total al vizitatorilor a fost de 1.07 milioane de persoane, cu 14% mai puțin decât în 2014.
Via L'Argus
Comentarii (0)