Fiat s-a bucurat de un succes nebun cu actualul 500, motiv pentru care a şi căutat să profite la maxim de pe urma popularităţii sale. Variantele de caroserie nu au întârziat să apară şi nu vor fi uitate nici în viitorul apropiat. Cu toate acestea, Fiat a recunoscut că se fereşte să extindă prea mult gama mezinului său.
Gianluca Italia, brand manager Fiat, a declarat pentru Autocar că există o limită de produse ce pot fi asociate gamei 500. ”Vorbim despre declinări de caroserie nu foarte numeroase pentru modelul nostru popular. Nu ne comparăm cu Mini. Mini este un brand, 500 nu este. Fiat este brandul, aşa că 500 nu trebuie să îşi asume această funcţie.”
În prezent, gama lui 500 include, pe lângă varianta cabrio, şi familistul 500L, model ce ar urma să beneficieze şi de un derivat cu 7 locuri, botezat 500XL. La acestea se va adăuga 500X, un model cu pretenţii de SUV urban, anticipat deja de oficialii italieni. Gianluca Italia a ţinut însă să precizeze că acesta va fi ultimul model din gama 500, excluzând posibilitatea de a vedea un coupe sau un roadster, în stilul celor două modele de la Mini.
Dacă gama lui 500 nu se va extinde mai mult pentru a nu afecta identitatea modelului, actualul Panda are încă multe de arătat. Asta pentru că modelul italian se dovedeşte a avea un preţ destul de piperat pe mai multe pieţe din Europa.
via autocar
Comentarii (0)